MARKETER!S NEWS: Ročenka Digital PIE 2022 Ranking + ďalšie novinky z agentúr
ADMA - Asociácia digitálnych marketingových agentúr prináša novú ročenku Digital PIE 2022 AWARDS RANKING na stiahnutie zdarma.
Art Directors Club Slovakia a Cannes Lions Slovakia oznámili, že porota úspešne zhodnotila shortlisty, posiela gratulácie oceneným levíčatám a pozýva na online vysielanie 27. 4. o 10.00, kde môžete získať feedback priamo od porotcov.
Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:
applepie: Agentúra získala nového klienta - Slovenské vinice; ide o značku s oceňovanými vínami
EFFE: Nový spot pre Ligu proti rakovine (LPR) chce vzbudiť vášeň pre zberateľstvo žltých kvietkov ku Dňu Narcisov, ktorý bude 28. apríla
Dynamic Relations 2000: Pri príležitosti Dňa Zeme sa Finish Czech Republic v spolupráci s CEEV Živica a Slovenským hydrometeorologickým ústavom (SHMÚ) odštartoval vzdelávací projekt pre detí o suchu, o vode a klimatickej zmene
MullenLowe GGK: V novom spote Probia Nature od RAJO rozkvitá všetko (takmer)
Neopublic SK: Komunálny materiálový kruh je projekt, ktorý spája separovanie odpadu a obehovú ekonomiku, ktorý na Deň Zeme odštartoval v Senci a Trnave
PACKY ADVERTISING: @lekaren_drmax na evente odovzdávala výhru - mašličkou previazané auto
Inspirations Minar: Štartuje kampaň #BUDUCNOSTnaSLOVENSKU, lebo počas posledných 15 rokov opustilo Slovensko viac ako 300-tisíc prevažne mladých ľudí a mnohí ďalší o tom uvažujú
SKPR STRATEGIES: Milan Bez Mapy a @garazTV na nových elektromobiloch Kia EV6 prešli už takmer celé Slovensko a vďaka elektronabíjačkam Lidl sú stále plní energie
SKPR STRATEGIES: Agentúra získala shortlist na SABRE Awards 2022 v regióne EMEA, výsledky budú známe 27. mája
Grape PR: Z prieskumu Slovak Global Network a agentúry FOCUS vyplýva, že chceme mier a najviac riešime kvalitu života, dostupné bývanie a zdravotnú starostlivosť, pričom nás netrápi klimatická zmena a ani vzdelanie
CREATIVE PRO: Finalisti Global Eventex Awards sú známi a víťazov 12. ročníka vyhlásia v utorok 3. mája 2022 o 14:00, pričom 2 želiezka v ohni má aj košická agentúra CREATIVE PRO s eventom RE-ACT Annual Conference 2021 pre klienta Deutche Telekom IT Solutions Slovakia
Jandl: Bača s honelníkom sa v najnovšom spote pre COOP Jednota presvedčili, že kto nemá v hlave, má v nohách, čo pri nákupoch platí dvojnásobne
MullenLowe GGK: Príbeh progresu má mnoho podôb, pričom v novej kampani Audi Slovensko jeden z nich odkrýva slovenská šperkárka Petra Toth
SKPR STRATEGIES: Chcete sa dorozumieť po ukrajinsky? Bezplatná appka od Microsoft vám v tom pomôže
This is Locco: V kampani pre Kaufland kulinárske majstrovstvo predviedol samotný Ramsay
Free Andy Agency: Kampaň Zdieľaj s rozumom má ďalšie ocenenia, a to 2 shortlisty na SABRE EMEA 2022 Awards
Seesame: Agentúra získala 4 shortlisty na SABRE EMEA 2022 Awards v regióne EMEA, výsledky budú známe 27. mája
Seesame: IPčko vďaka fundraisingovej kampani vyzbieralo 40 000 € na pokrytie nákladov na psychológov a buduje základňu pravidelných darcov
2create: Agentúra odkomunikuje aj 2. eteapu developerského projektu Jablone v Bytči
MullenLowe GGK: Všeobecná zdravotná poisťovňa štartuje edukačno - preventívnu kampaň Pohyb je zdravý
Neopublic SK: Kampaň Cigaretovník získala ďalšie ocenenie na SABRE EMEA 2022 Awards, ktorý výsledky zverejní 27. mája
Nakaza: 7Camicie, talianska móda, začala komunikáciu na reklamných plochách, ktoré sa nachádzaju v OC Vivo
Grape PR: S edukačným videom pre pacientov s Crohnovou chorobou prichádza Slovak Crohn Club
Obrázok: facebook.com; @ADMA.Slovakia.