MARKETER!S NEWS: Seesame má 2 ceny zo SABRE Awards + ďalšie novinky z agentúr

Na tohtoročných SABRE Awards EMEA 2021 sa agentúre Seesame podarilo premeniť na ocenenia 2 z 5 shortlistov!

Triad Advertising: Agentúra zabojuje o kov z WARC Awards for Effectiveness so zatiaľ shortlistovou kampaňou Terapia šetrením pre VÚB banku 21. júna počas Cannes Lions International Festival of Creativity. Držíme palce.

Ak vás zaujíma, čím žili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

This is Locco: Kaufland v novom online spote vyhlásil súťaž o Piknikovačku

Kreatívna Dvojica: Ortodoncia Klostermann má AR filter, ktorý z instagramových používateľov dokáže na moment urobiť virtuálnych klientov ortodoncie a nasadiť im neviditeľný strojček

PS:Sunrise: Online seminár pre VSE a innogy solutions obsahoval VSEtko: Živé vysielanie, 9 spíkrov, diskusie, interaktívne prvky a neuveriteľnú scéna

daren&curtis: La Donuteria Official - Donuts & Coffee expanduje do sveta na ďalšie trhy so sladkými produktami formou frančíz

CORE4 Advertising: Viete, kde je Bardeslava, Prešislava či Humen slava? V cestovnom poriadku Slovak Lines, ktorá v novej kampani podľa liniek z Východu do Bratislavy a späť spája názvy miest

Wiktor Leo Burnett: Nivy už stoja a postavenú majú aj komunikáciu

PS:Digital: Nový klient - Nivy centrum

Slovak & Friends: Lidl pristupuje ku všetkým zamestnancom rovnako, vo videu sa dozviete, že na rovnakej pozícii majú rovnaký plat ženy aj muži

Melonberries: Hokejový klub Ľubovnianski rytieri získal z fondu na podporu športu 3.000 € a jeho ďalšia práca s deťmi môže dostať krídla, aj vďaka novému spotu

Melonberries: Zaujímavá kniha s názvom Chorovody na Slovensku od autorky Kataríny Babčákovej má konečný vizuál

2create: Nie je sezóna ako sezóna, a preto majú Martinské hole nový web, ktorý je prispôsobený dvom najsilnejším sezónam, na leto a zimu

Echt Creative Community: Logo a jeho podoby pre www.insidebe.com

PRime time: Už vieme, prečo sa feši Hubert Sekt fotil. Finalistky Miss Slovensko absolvovali v jeho prítomnosti špeciálne školenie, ktoré nevyšumí, na tému „Ako byť úspešnou influencerkou na sociálnych sieťach“

Effectivity: Lige proti rakovine prichádza s novým TV spotom ku Dňu narcisov

MADE BY VACULIK: Netreba byť vo všetkom extra, hlavne treba byť extra svieži s návodom v novej reklamoe na Vyšťavený ZITRON Zlatý bažant 0,0%

Etarget Slovensko: Kampaň značky Tondach prebehla aj na interaktívnych banneroch

SHARKANI.com: DeVit® sa počas roka 2020 stala absolútne najpredávanejšou značkou kategórii produktov s vitamínom D3 na slovenskom trhu

Neopublic SK: Pod strechou Webnode.sk vzniklo v roku 2020 viac než 6.000 nových projektov s vlastným e-shopom

Levosphere: Prichádza séria online kurzov o strategickom marketingu

SKPR STRATEGIES: Známe sú výsledky pilotného ročníka FinQ od Nadácie Slovenskej sporiteľne zameraného na rozvoj finančnej kultúry u žiakov bez ohľadu na to, aké majú sociálne zázemie

Galton Brands: Vonku je manuál internej komunikácie na stiahnutie zdarma, v ktorom objavíte množstvo cenných informácií, štatistík, nových trendov a inšpiratívnych názorov slovenských a zahraničných značiek v kontexte employer brandingu

Elite / Monday Lovers: Fešák Hubert Sekt absolvoval foto-produkciu

Jandl: COOP Jednota na FB stránke oznámila, že prichádza nová dvojica, nie do reklamy, ale do novej kuchárskej show DUEL

Obrázok: facebook.com; @Seesame.