MARKETER!S NEWS: Seesame má 2 ceny zo SABRE Awards + ďalšie novinky z agentúr
Na tohtoročných SABRE Awards EMEA 2021 sa agentúre Seesame podarilo premeniť na ocenenia 2 z 5 shortlistov!
Triad Advertising: Agentúra zabojuje o kov z WARC Awards for Effectiveness so zatiaľ shortlistovou kampaňou Terapia šetrením pre VÚB banku 21. júna počas Cannes Lions International Festival of Creativity. Držíme palce.
Ak vás zaujíma, čím žili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:
This is Locco: Kaufland v novom online spote vyhlásil súťaž o Piknikovačku
Kreatívna Dvojica: Ortodoncia Klostermann má AR filter, ktorý z instagramových používateľov dokáže na moment urobiť virtuálnych klientov ortodoncie a nasadiť im neviditeľný strojček
PS:Sunrise: Online seminár pre VSE a innogy solutions obsahoval VSEtko: Živé vysielanie, 9 spíkrov, diskusie, interaktívne prvky a neuveriteľnú scéna
daren&curtis: La Donuteria Official - Donuts & Coffee expanduje do sveta na ďalšie trhy so sladkými produktami formou frančíz
CORE4 Advertising: Viete, kde je Bardeslava, Prešislava či Humen slava? V cestovnom poriadku Slovak Lines, ktorá v novej kampani podľa liniek z Východu do Bratislavy a späť spája názvy miest
Wiktor Leo Burnett: Nivy už stoja a postavenú majú aj komunikáciu
PS:Digital: Nový klient - Nivy centrum
Slovak & Friends: Lidl pristupuje ku všetkým zamestnancom rovnako, vo videu sa dozviete, že na rovnakej pozícii majú rovnaký plat ženy aj muži
Melonberries: Hokejový klub Ľubovnianski rytieri získal z fondu na podporu športu 3.000 € a jeho ďalšia práca s deťmi môže dostať krídla, aj vďaka novému spotu
Melonberries: Zaujímavá kniha s názvom Chorovody na Slovensku od autorky Kataríny Babčákovej má konečný vizuál
2create: Nie je sezóna ako sezóna, a preto majú Martinské hole nový web, ktorý je prispôsobený dvom najsilnejším sezónam, na leto a zimu
Echt Creative Community: Logo a jeho podoby pre www.insidebe.com
PRime time: Už vieme, prečo sa feši Hubert Sekt fotil. Finalistky Miss Slovensko absolvovali v jeho prítomnosti špeciálne školenie, ktoré nevyšumí, na tému „Ako byť úspešnou influencerkou na sociálnych sieťach“
Effectivity: Lige proti rakovine prichádza s novým TV spotom ku Dňu narcisov
MADE BY VACULIK: Netreba byť vo všetkom extra, hlavne treba byť extra svieži s návodom v novej reklamoe na Vyšťavený ZITRON Zlatý bažant 0,0%
Etarget Slovensko: Kampaň značky Tondach prebehla aj na interaktívnych banneroch
SHARKANI.com: DeVit® sa počas roka 2020 stala absolútne najpredávanejšou značkou kategórii produktov s vitamínom D3 na slovenskom trhu
Neopublic SK: Pod strechou Webnode.sk vzniklo v roku 2020 viac než 6.000 nových projektov s vlastným e-shopom
Levosphere: Prichádza séria online kurzov o strategickom marketingu
SKPR STRATEGIES: Známe sú výsledky pilotného ročníka FinQ od Nadácie Slovenskej sporiteľne zameraného na rozvoj finančnej kultúry u žiakov bez ohľadu na to, aké majú sociálne zázemie
Galton Brands: Vonku je manuál internej komunikácie na stiahnutie zdarma, v ktorom objavíte množstvo cenných informácií, štatistík, nových trendov a inšpiratívnych názorov slovenských a zahraničných značiek v kontexte employer brandingu
Elite / Monday Lovers: Fešák Hubert Sekt absolvoval foto-produkciu
Jandl: COOP Jednota na FB stránke oznámila, že prichádza nová dvojica, nie do reklamy, ale do novej kuchárskej show DUEL
Obrázok: facebook.com; @Seesame.