MARKETER!S NEWS: Seesame má 5 SABRE shortlistov + ďalšie novinky z agentúr

Po minuloročných úspechoch na SABRE Awards PR agentúra Seesame žne úspechy aj tento rok, čo potvrdzuje 5 shortlistov.

Ak vás zaujíma, čím žili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

AMI Communications Slovakia: V novej kampani pre klienta Lukoil Slovenská Republika sú odmenení zákazníci po natankovaní 25 l nafty kávou

Mayer/McCann Erickson: Novým klientom s neodoľateľnou chuťou víťazstva po tendri je značka Lunter

MADE BY VACULIK: Ďalší spot s Matejom Beňušom o ceste do Tokia pre Zlatý bažant je vonku

Dynamic Relations 2000: Dnes na slovenské cesty vyrazil prvý kamión nášho klienta Yellow Express na bionaftu, ktorá znižuje podiel emisií o 60 - 90 % a verejnosť to môže sledovať cez projekt biojazda.sk

Socialists: Debaty o jedle a Pilsner Urquell pokračujú na Clubhouse

PS:Digital: MoliCare Slovensko sa onedlho bude prezentovať novými videami

Hype: Agentúra má nového klienta, začína „variť“ pre Podravku

Seesame: HR segment, pozor, druhé pokračovanie bezplatnej jarnej vzdelávacej akadémie Komunikácia Hrou je tu

THIS IS LOCCO: Mišo Hudák v kampani pre Kaufland vraj už vyliezal aj z chladničky, tak ho bolo treba teraz trochu zahriať plameňometom.

CREATIVE PRO: Do online eventu, Dni Európy, pre Európsky parlament – Kanceláriu na Slovensku a Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku v spolupráci s mestom Košice sa dostali živé vstupy aj z Košíc aj z Bratislavy

MullenLowe GGK: Eurovea je opäť otvorená, a preto sa dalo fotiť; výsledky sa ukážu v novej kampani

Seesame: Spätná väzba posúva vpred a to isté sa dá čakať od nezávislého prieskumu Akademická štvrťhodinka od Slovenskej akreditačnej agentúry, ktorý sa pýta na stav slovenského vysokého školstva priamo študentov

2create: Pre klienta VISION SYSTEMS je základom nová CI, od symbolu objektívu zakomponovaného do loga až po nový web

CREATIVE PRO: Aj awardy sa dajú robiť kreatívne, ako v prípade slávnostného večera s nádychom živého podujatia pre PROSIGHT Slovensko

MUW Saatchi & Saatchi: 4 pokazené účesy v novom spote pre ČSOB majú upútať podnikateľov

Galton Brands: Blesková príprava, ohromná chuť - to je hlavné komunikačné posolstvo novej kampane značky HYZA Pravé slovenské kurča

SCR interactive: Klient ABB má nové image video, v ktorom hlavnú rolu hrajú roboty

PR.Konektor.SR: Do kampane pre Actimel sa zapojil športový fyziológ Viktor Bielik s pravidlom 3R

MUW Saatchi & Saatchi: Ako vyzerá výsledok, keď agentúra dáva pripomienky klientovi, ktorým je v tomto prípade Slovak Telekom

MADE BY VACULIK: Ako vyzerá hrdina bažant s ľudskými rukami sa dozviete z nového spotu pre značku piva Zlatý bažant, pobeží v SR aj v ČR

Etarget Slovensko: ZOMRI ovládlo spravodajské portály vďaka novej službe Social Display

Mannschaft: V kampani na špeciálnu edíciu Borovičky Borec nájdete stredoslovenské roots a spomienky na dávne časy v rázovitých lokálnych pohostinstvách

Elite / Monday Lovers: Reklama na toaletný papier nemusí byť len o levitujúcich lupienkoch kvetov či záchodovom humore, samozrejme v novom spote pre klienta Harmony je to inak

Obrázok: facebook.com; @seesame.