MARKETER!S NEWS: Seesame zmeral postoje Slovákov + ďalšie agentúrne aktivity

Je tu taký spoločenský súlad, ktorý tu už dlho nebol: 78% obyvateľov podporuje postoj našej vlády ku konfliktu na Ukrajine, čo vyplýva z kontinuálneho prieskumu „Ako sa máte Slovensko?“, ktorý pravidelne od začiatku pandémie realizuje agentúra Seesame spolu so Slovenskou akadémiou vied a Market research agency − mnforce. Ľudia za najpozitívnejšie kroky označili humanitárnu pomoc a prijímanie utečencov. Z otázky, ktorá mapovala vzťah Slovákov k NATO vyplýva, že len tesná väčšina podporuje naše členstvo v štruktúrach NATO.

KRAS − Klub reklamných agentúr Slovenska koncepčne aj dlhodobo udržateľne usmernil pomoc členských agentúr pre utečencov z Ukrajiny.

Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:

2create: Medante − klinika zdravia už čoskoro otvorí 30 nových ambulancií v nových priestoroch a aj s novou komunikáciou

Free Andy Agency: Férová nadácia O2 SK prichádza s novým spotom, kde hovorí, že rôzne názory sú OK, hoci často nie je OK spôsob, akým sa o nich bavíme

This is Locco: Kaufland Slovenská republika v našej novej kampani tlieska všetkým, ktorí jedia ovocie a zeleninu

MARK BBDO Bratislava: Doxx Bet ukázal Attilu aj v zákulisí, v procese natáčania spotov

Mayer/McCann Erickson: Caritas Slovakia - Slovenská katolícka charita aktuálnou kampaňou pomáha nielen ľuďom v núdzi u nás, ale aj našim východným susedom

Free Andy Agency: Post Bellum k príbehom 20. storočia, pridáva aj ten aktuálny na Ukrajine

Kešu Advertising: Nezisková organizácia Repairably prišla so skvelým udržateľným konceptom o certifikácii produktov, ktoré sú jednoduché na opravu, čo odkomunikuje aj v novej kampani

Triad Advertising: VÚB banka zriadila linku vďaky za boj zdravotníkov proti koronavírusu, čo komunikuje v novom rádiospote

event2all: Medusa, gastrosieť otvorí tento rok 3 nové prevádzky a hľadá aj zamestnancov

Etarget Slovensko: zoznam.sk rozšíril portfólio webov pre programmatický nákup brandingu

MERTEL: Do agentúry dorazilo ďalšie ocenenie, tentokrát od časopisu #LUXlife, ktorý udelil agentúre MERTEL už tretíkrát po sebe ocenenie Najinovatívnejšia globálna eventová agentúra 2022

This is Locco: Kaufland odprezentoval oldschoolové zaváranie ako cool trend mladých

Obrázok: facebook.com; @Seesame.