MARKETER!S NEWS: SKPR STRATEGIES pre EXPO 2020 + ďalšie novinky z agentúr
SKPR STRATEGIES zastreší komunikáciu Slovenského pavilónu na svetovej výstave EXPO 2020 v Dubaji. Témy tejto svetovej show sú: Udržateľnosť − Mobilita − Príležitosti. Slovenský pavilón, ktorý sa nachádza v srdci tematickej zóny Mobilita, vyplnia technologické inovácie, prírodné krásy, aj kvalitné súčasné umenie. Hlavným odkazom slovenskej expozície bude „Pohyb budúcnosti: Vodík, Letectvo a Vesmír.”
IAB Slovakia spúšťa ďalší DIMAQ 5-dňový kurz, ktorý začína 28.9.2021 a už teraz si môžete rezervovať miesto.
Ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:
PS:Events: Týždňová Roadshow Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR v rámci kampane #mysmeeu zameranej na odprezentovanie výhod členstva SR v Európskej únii skončila po cestách cez Žilinu, Poprad, Košice a Banskú Bystricu skončila v Bratislave
Seesame: Pandémia už viac ako rok dokazuje, aké dôležité je, aby ľudia dôverovali vede. Preto ju musia aspoň čiastočne pochopiť. Aj vedci a vedkyne sa učia, ako komunikovať zložité veci jednoduchšie a nájsť aj v komplexných javoch zaujímavé príbehy
Promiseo: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach sa nebojí a kampaňou #OverujSiFakty bojuje s nebezpečenstvom dez- a mis-informácií na internete
Elite / Monday Lovers: Slováci, Eduard Kurica a Ľubomír Lajoš spustili projekt na testovanie webov. O služby v podaní UXtweak je medzinárodný záujem
Zenith Slovakia: Websupport.sk sa ambiciózne rozhodol rásť nielen na slovenskom, ale už aj českom a maďarskom trhu, kde spúšťa kampaň
MUW Saatchi & Saatchi: Nad Tatrou sa nabíja! Zapnite si zvuk a sledujte nový spot #LesnáNabíjačka od Telekomu
THIS IS LOCCO: Spot pre Kaufland prekročil hranice... s Poľskom. Poľský Kaufland adaptoval slovenský spot na zaváraniny... a poľský dabing je... poľský dabing
2create: Značka Moowin, pôsobiaca v oblasti realitných služieb má teraz novú identitu a minimalistické logo
Cstudios: Pozrite si starú klasiku na modernom webe: chlebiceknazavolanie.sk (od pána Pavla Mikulu, ktorý vyrába chlebíčky so svojim tímom už 20 rokov)
ui42: Upterdam 4. ročník medzinárodnej e-commerce konferencie určenej pre podnikateľov, ale aj bežných smrteľníkov zaujímajúcich sa o e-commerce svet bude 14. septembra 2021, lístky objednávajte aj cez mail sinska@pp.sk
1st CLASS AGENCY: Kofola bude o krok ekologickejšia, do obchodov mieri s projektom vratného skla
Free Andy Agency: O2 Športová akadémia Mateja Tótha sa fotila, aby sa mala čím púripomenúť v novej kampani
THIS IS LOCCO: Agentúra má dva "šořlisty" na Zlatom středníku pre Bejby Blue od Tatra banka
Basta digital: Vďaka magazínu zdravotnej poisťovne Dôvera AkoBuk , sa agentúra dostala medzi najlepších v súťaži Zlatý středník v kategórii Zdravotní péče a farmacie
Istropolitana Ogilvy: Nová kampaň je vlastne poďakovanie Slovenského paralympijského tímu ich fanúšikom
Socialists: Nový merch pre Košice Región - SCL x KRAJ SVETA limitovaná kolekcia jar/leto/mesto/kopce 2021
MUW Saatchi & Saatchi: V novej kampani od ČSOB uvidíte veľa miest na Slovensku , kde to nežije a ide o výber toho najhoršieho
Slovenské združenie pre značkové výrobky: Združenie je spolu s členmi jedným z iniciátorov kampane Už žiadny cigaretkovník nevyrastie
QEX: V septembri sa dočkáte novej predajne YEME v Nivy Mall, ktorú vďaka 3D svetelnému nápisu, vyrobeného z hliníka a bieleho opálu rozhodne neprehliadnete
MADE BY VACULIK: Naplní sa z hľadiska javiska hľadisko alebo sa z hľadiska javiska hľadisko nenaplní? To je hlavná otázka nového spotu pre festival Dotyky a spojenia v Martine
PS:Digital: K mámvpažistom sa pridal už aj Junior, moderátorka Babsy Jagušák či tréner Maroš Molnár
Foto: facebook.com; @skprstrategies.