MARKETER!S NEWS: Slováci ovládli FLEMA Media Awards. Získali aj Grand Prix!

Stratégie: Po shortlistovej žatve sa naše agentúry presadili aj vo finále. Grand Prix si odnáša víťaz kategórie Nejodvážnější počin agentúra SOCIALISTS s prácou Kraj sveta - Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš pre Košice Región Turizmus. Medzi víťazov FLEMA Media Awards, jedinej súťaže v ČR/SR zameranej na mediálne kampane a využitie mediatypov, sa zaradili agentúry WAVEMAKER, UNIMEDIA, SOCIALISTS aj Elite | Monday Lovers.

Klub reklamných agentúr Slovenska: Cannes Lions, prestížny festival kreativity, ktorý budúci rok oslávi 70-te výročie, zvolal reprezentantov z celého sveta. Tí, vrátane našich zástupcov KRAS-u, jeden a pol dňa v Londýne „brainstormovali“ o tom, čo vylepšiť, či ako sa čo najviac v Cannes naučiť. Výsledky stretnutia sa prejavia v canneských prihláškach členov KRAS-u, aj v národnom kole Young Lions.

oh my DOT: Agentúra dotcom sa vydala do novej životnej fázy s menom oh my DOT.

IAB Slovakia: Vyšla exkluzívna ročenka Marketing & Digital Agencies 2022, prelistujte si ju aj online

Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:

Mindshare Slovakia: AMC Networks má vonku čarovnú OOH kampaň, nakoľko koncom októbra štartuje na TV Spektrum nová šou Abrakadabra, ktorá prináša pohľad do sveta kúziel a iluzionizmu

This is Locco: Agentúra spolu s Tatra bankou získala 2 nominácie na Národnej cena za dizajn, jednu za kampaň Bejby Blue - Ukáž svoju digitálnu osobnosť a druhú za video z kampane Živnostník

Trumpeter: V prieskume spoločnosti Edenred Slovakia, poskytovateľovi stravných lístkov a ďalších benefitov, priznala viac ako polovica opýtaných, že v dôsledku inflácie via ako polovica opýtaných šetrí na kvalite jedla

Pragmatig: Orange v spolupráci s agentúrou predstavil už 25. vianočnú ponuku

Dexfinity: Agentúra sa púšťa do veľkého projektu pre maloobchodný reťazec NAY na Slovensku a ElectroWorld v Českej republike

Melonberies: Biela Perla SK, systém na domáce bielenie zubov sa v najnovšej kampani prihovorí Poliakom

CORE4 Advertising: Kooperativa v kampani vyzýva medzinárodným gestom k rešpektu za volantom

CREATIVE PRO: Dvojdňová hybridná partnerská konferencia BioCon 2022 od Innovatrics spojila viac ako sto najbystrejších hláv v oblasti biometrie, bezpečnosti a identity

Jandl: V najnovšej kampani COOP Jednota ožil zázračný košík plný čerstvej zeleniny a ovocia, aj tradičný zelovoc

Trendis: Agentúra má mladšieho súrodenca, ktorý prevzal videoprodukciu a do sveta vykročil pod vlastnou značkou Lightwell

PS:Events: 23. až 25. septembra oslavovalo bratislavské Nivy centrum svoje 1. narodeniny pod taktovkou agentúry

MERTEL: Po 3 rokoch sa v Agrokomplexe Nitra opäť uskutočnila autoshow "Autosalon Autoshow Nitra 2022", kde nechýbal ani predajca áut Jaguar a Land Rover, JP AUTO

MARK BBDO Bratislava: Tvárou najnovšieho spotu Ligy za duševné zdravie je Zuzana Smatanová, ktorý poukazuje na to, že v hudbe sa nám interpreti zdôverujú so svojimi pocitmi, myšlienkami a tým, čo prežívajú, ale počúvali by sme ich, aj keby to neboli speváci? Počúvajme sa!

Slovenské združenie pre značkové výrobky: Spolupráca SZZV s vysokými školami sa po trojročnej skúsenosti s FMK UCM v Trnave sa inovuje a rozširuje aj na Prírodovedeckú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave

This is Locco: Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku spustilo mrazivú kampaň, v ktorej nabáda ľudí, aby odlišovali pravdu od kremeľských rozprávok

Promiseo: 1 379 782 zobrazení, pol milióna edukovaných ľudí a hejt premenený na finančnú pomoc v kampani Neprikladaj ruku k dielu od Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia

Pragmatig: Český Virtuplex otvoril na predmestí Bratislavy najväčšiu VR halu na svete

Etarget Slovensko: Livana, developerský projekt s terasovými bytmi sa pripomenula potenciálnycm zákazníkom prostredníctvom interaktívnych bannerov

EFFE: Tchibo Slovensko prináša v novej kampani nepiteľné / nejedlé produkty: Jesennú módu, športové doplnky, aj vybavenie domácnosti

PS:Digital: Bol to VR úlet počas Bielej noci 2021 v stánku Národnej banky Slovenska, teraz aj vo videu

Grape PR: Iniciatíva Zdravie máš len jedno, upozorňuje, že dve tretiny dospelej slovenskej populácie má nadhmotnosť a každý štvrtý človek u nás trpí obezitou. Ako sa s tým vysporiadať, aby stav neprešiel do cukrovky 2. typu radí nový článok na portáli iniciatívy

Trumpeter: Odborníci z personálnej agentúry Maxin’s Group odprezentovali predikcie o klesajúcej životnej úrovni zamestnancov v Televíznych novinách na Markíze

1st CLASS AGENCY: Registrácia škôl do legendárneho medziškolského futbalového turnaja o titul Majstra Slovenska, McDonald’s Cup , je otvorená do 31.10.2022

AMI Communications Slovakia: V rámci programu L’Oréal – UNESCO Pre ženy vo vede získala Soňa Kucharíková ocenenie a grant za svoju prácu; viac o práci tejto výnimočnej ženy priniesol Forbes

Promiseo: Kampaň s E.T. a zamestnancami počítačovej spoločnosti Fpt Slovakia získala cenu HR Inšpirácia 2022

Grape PR: Pacientska organizácia DIADOR robí osvetu zameranú na prevenciu proti civilizačnému ochoreniu Diabetes Mellitus tým že meria hladinu cukru ľuďom po Slovensku, naposledy v Žiline a Košiciach

Trumpeter: Návšteva medicínskeho zariadenia CHIRKOZ influencerkou Tatiany Židekovej našla odozvu aj v Novom čase

Foto: www.flemedia.cz.