MARKETER!S NEWS: Sme 3 hodiny na sociálnych sieťach + ďalšie novinky z agentúr

Výsledky prieskumu AMI Digital Index, ktorý mapuje trendy v používaní sociálnych sietí, odhalil, že Slováci sú denne o polhodiny dlhšie na sociálnych sieťach ako bratia Česi. Až 87 % Slovákov používa sociálne siete denne a v priemere na nich strávia 183 minút; štvrtina populácie dokonca viac ako štyri hodiny denne.

Ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

Ľudia z marketingu: Marketéri z praxe už participujú na dôležitom projekte komunikačnej stratégie očkovacej kampane Ministerstva zdravotníctva SR, ale ešte sa hľadá sa kreatívna agentúra pre zlepšenie komunikačnej stratégie očkovacej kampane

Dynamic Relations 2000: Odľahčené rozhovory v neľahkej dobe ponúka podcast RATTATA - Igor Rattaj spovedá osobnosti o Tatrách, ochrane prírody, cestovnom ruchu, architektúre alebo urbanizme

PS:Events: Medzinárodná organizácia FOREST EUROPE, ktorá tento rok oslávila 30 rokov, hovorí vo videu o benefitoch a funkciách našich krásnych slovenských lesov

daren&curtis: Mecom - Vieme, čo vám chutí, má popri svojich výrobkoch aj lahodné a kvalitné sociálne siete

22MEDIA: KOMBIbike má nový spot z 2 štátov a 7 miest

Istropolitana Ogilvy: Tesco mobile má nový komunikačný koncept

1st CLASS AGENCY: Patríte k fanúšikom Lexusu? Potom vás možno bude zajímať, kde všade ich vyrábajú

TRIAD Advertising: Nezávislé divadlo má od jari krásnu identitu, web aj celú komunikačnú kampaň a teraz môžete kultúre pomôcť už aj vy

Mayer/McCann Erickson: Startup Fotomat je ďalším komunikačným kanálom pre klientov agentúry

1st CLASS AGENCY: Hurá na grilovačku, toto leto si vychutnajte chrumkavé Toustís od Penamu

Slovenské združenie pre značkové výrobky: Elopak a Syráreň Bel Slovensko sa pridali k rodine zodpovedných značkových výrobcov

ui42: Agentúra je ďalším členom ADMA - Asociácie digitálnych marketingových agentúr

Generations Branding Agency: Značka CUPRA zažila launch, v online priestore sa odprezentovala unikátnym konceptom 6 zmyslov

Mayer/McCann Erickson: OZ Psi na život je nový klient agentúry, ktorý vďaka ušatým kamošom pomáha ľuďom s postihnutím plnohodnotne kráčať životom

Go4insight / Seesame: Prvé výsledky najväčšieho prieskumu medzi študentmi vysokých škôl Akademická štvrťhodinka pre Slovenskú akreditačnú agentúru pre vysoké školstvo bol už odprezentovaný online a naživo

SAKMARPRO: Podujatie Za 7 horami s rozprávkami po Slovensku odštartovalo letné víkendy v slovenských horách

MUW Saatchi & Saatchi: Starý zvykový zákon o poplatkoch za účet v ČSOB neplatí, online smart účet je teraz bez poplatkov a podmienok

1st CLASS AGENCY: Remeselné špeciály z 29 slovenských pivovarov, nájdete v Kauflande

1st CLASS AGENCY: RAJO oslavuje 25 rokov

Kremsa Digital: Nástroj Boosterberg, ktorý optimalizuje výkon kampaní na Facebooku a Instagrame, a preto maximalizuje výsledky pri tom istom budgete, môžete teraz vyskúšať zadarmo počas 14 dní

Darwin & the Machines: Prvá kampaň pre Kickresume pre americký trh zabodovala v Reklamnej katovni českého Mediářu

2create: Berg & Bauman má nový šat, naming, vizuálnu identitu a web

MADE BY VACULIK: Tatrabanka prichádza v novom videu s inováciami pre modrú planétu

QEX: Nová reklama s Marekom Hamšíkom od skvelého pivovaru Urpiner je vonku

Promiseo: Agentúra sa bude starať o employer branding spoločnosti Telekom SK a T-Mobile CZ

E-Motion: Silný víkend: Inštalácia Pilsner Urquell zóny pre L'etape Slovakia by Tour de France Village; inštalácia baru Captain Morgan v Prešove a odštartovaná #Šariš súťaž o hodnotné darčeky v Prievidzi

ContentFruiter: Online magazín Electrend od Legrand Slovensko zaujal porotu medzinárodnej súťaže Fénix content marketing ako jediný vo svojej kategórii

1st CLASS AGENCY: Vreckové slovenským stredoškolákom nestačí, viac v prieskume Nadácie PARTNERS

Foto: pixabay.com; Karolina Grabowska.