MARKETER!S NEWS: Strieborný Hyundai a LOCCO na MX-EA + ďalšie novinky z agentúr

Agentúra This is Locco odomkla nový level ocenení, keď V MX-ellence awards získal Hyundai Slovensko 2. miesto v kategórii „Best idea that never happened“ s konceptom Hyundai for Libraries z dielne agentúry. A pridal k tomu aj 3. miesto v kategórii „Best use of small budget for big effect“ za projekt My Model, ktorý sa už aj uskutočnil. Gratulujeme.

A ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

Kremsa Digital: Agentúra zverejnila postup technického riešenia stránky pre Golden Globes 2021, kde bola garantom technického riešenia dohliadala na kvalitu kódu web stránky a zabezpečovala celý tech-support

SKPR STRATEGIES: Úsmev ako dar pomohol od začiatku pandémie už viac ako 2800 rodinám a rozdal 30.000 teplých obedov a vďaka ich kontinuálnej pomoci vedia odňatiu zabrániť až v 80 percentách prípadov

QEX: Nay v OC Nivy sa môže pochváliť novými stojanmi na prezentáciu výrobkov značky Klarstein

Levosphere: 4ME MEDIA sa zmenila na Imagons podľa biznis marketingovej stratégie agentúry Levosphere, ktorá v týchto dňoch ožíva

Pragmatic: Orange začína s talkami o biznise, inováciách, bezpečnosti a konkrétnych B2B riešeniach

PS:Events: Náučný chodník Po stopách Novembra ´89 vznikal v spolupráci s PRime time a s podporou ČSOB Nadácia

Monarch: Knižkotipy - 1. časť pre malých knihomoľov na RTVS ponúknu odpoveď aj na otázku: Aký je život kníh?

Generations Branding Agency: Cupra Slovensko triumfovala pri odovzdávaní cien Zlatý volant 2021

1st CLASS AGENCY: Ako darovať úsmev aj dvakrát? Stačí, ak deťom kúpite neobyčajný adventný kalendár v Kauflande a potešíte drobcov svojich, aj tých z detských domovov pod krídlami Úsmevu ako dar

Seesame: Zraniteľnosť dostala krajšiu, knižnú tvár - 8000 respondentov, 355 expertov, 8 krajín a kvantum dát, z ktorých Globsec počíta Vulnerability Index, ktorý meria zraniteľnosť štátov voči cudziemu vplyvu a hybridným hrozbám

MADE BY VACULIK: Zlatý Bažant '73 štartuje Vianoce

Neopublic SK: Na profile @kristina.tormova prebehla charitatívna dražba obrazov, ktorej výťažok získalo OZ malíček - na pomoc a podporu predčasne narodeným deťom a ich rodinám

Etarget Slovensko: V utorok, 23.11.2021, na konferencii marketingovej Rulezz.sk neprehliadnite stánok Etargetu a zapojte sa do súťaže o Ipad

INSTITUTE OF PROMOTION: Zimný Tyršák 17/11 otvorila výstava fotografií Jana Šebíka z novembra 89

Marketinger: Rebranding Krava&Company je skutočnosťou, vrátane case study, ako prebiehal

CORE4 Advertising: Novým klientom agentúry je Lab.online

PS:Digital: K 17. novembru agentúra ponúka pre 17 neziskoviek FB a IG školenia zadarmo – prihlásiť sa dá do 24.11.2021, rozhoduje poradie

Respect APP: Kampaň Deti v núdzi musí byť počuť pre Úsmev ako dar mala veľa podporovateľov

PS:Events: FEANTSA (európska sieť organizácií na riešenie bezdomovectva) v spolupráci s OZ Proti prúdu – vydavateľom NotaBene hľadali riešenia pre ľudí bez domova so stovkami odborníkov v Bratislave

Seesame: ENVI – PAK Zelený bod a Ústav verejnej politiky FSEV UK prezentovali výsledky zeleného behaviorálneho výskumu, krotý hľadal spôsoby, ako zmeniť správanie ľudí a motivovať ich k tomu, aby nehádzali odpadky na zem (Projekt sa realizoval na bratislavskom Štrkovci a v Ivanke pri Dunaji)

CREATIVE PRO: Hybridné konferencie majú svoje čaro, čo bolo cítiť na Judgment Day 15, konferencii o informačnej bezpečnosti

Imagons: Ministerstvo financií má nový, moderný a prehľadnejší layout brožúr s jednoduchými grafickými prvkami

PRime time: Valeria Minarič Polovková je autorkou unikátnej myšlienky, z ktorej vzišla unikátna služba simplyGo, ktorá zabezpečuje komfortný, dôveryhodný a bezpečný prevoz detí

TRIAD Advertising: TAG, ktorý dlhodobo rieši problém domáceho násilia, pokračuje v osvetovej kampani, tentokrát na tému odchodu

Dynamic Relations 2000: Dojčenská voda Zlatíčko, sub-brand Budišu, sa vypravila na dlhú 25 dňovú cestu vlakom do Číny

Neopublic SK: SZZV zhodnotilo kampaň Cigaretovník

Dynamic Relations 2000: Výskum potvrdil, že k lepšiemu zvládaniu stresu a k potlačeniu úzkosti pomáha magnézium, aj to zo slovenskej magnéziovej vody GEMERKA, patriacej do portfólia BUDIŠ-a.

Trumpeter: Úspešný príbeh spoločnosti PPA Controll sa objavil v časopise PRestige

1st CLASS AGENCY: Keďže problém s nadváhou majú už aj deti vo veku 5 až 9 rokov, Kaufland prichádza so zrozumiteľným označovaním potravín

1st CLASS AGENCY: Súčasťou logistického parku pri Lozorne P3 Bratislava D2, ktorý sa bude rozširovať, je aj 300-ročný dub

1st CLASS AGENCY: 70 % z opýtaných v prieskume Nadácie Partners a agentúry Focus priznalo, že by dokázali usporiť mesačne od 50 eur vyššie, ak by prehodnotili svoju bežnú spotrebu

Dynamic Relations 2000: Orientáciu počas tohtoročného Black Friday v množstve ponúk e-shopov uľahčí módny vyhľadávač glami.sk s vylepšenou funkciou wishlist, vrátane 8 módnych trendov rešpektujúce udržateľnosť

Obrázok: facebook.com; vTHIS IS LOCCO.