MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (41)

Agentúra Apple Pie zbierala úlovky pre útulkáčov a vyzvala dosť konkrétne ďalších z branže,

Respect APP uvádza nový spot pre Kaufland,

4. októbra agentúra MARK BBDO oslávila 4. narodeniny svojho klienta, ktorým je 4ka,

popri tom aktívne podporila Dni nezábudiek pre Ligu za duševné zdravie,

ku ktorému sa pridala aj agentúra PS:Digital a podporila akciu novým chatbotom,teda toolom Botsurfer,

MullenLowe GGK má nového chrumkavého klienta, začína pracovať pre značku Pierre Baguette

a pre zavedeného klienta, ktorým je značka Škoda, vytvorila imidžovú kampaň na podporu autorizovaných servisov,

ako aj inštaláciu na autosalón v Nitre, kde bol predstavený nový elektrický model ŠKODA iV,

MADE BY VACULIK si pochvaľuje klienta, značku Signal, lebo sa na sociálnych sieťach môže kreatívne vyšantiť

a keď už je reč o zuboch, pri značke Zendium agentúra posúva starostlivosť o ústnu dutinu do celkovej starostlivosti o zdravie,

ale ani to nie je všetko, lebo pre Dobrého anjela agentúra pripravila Dobrý influencer pack

a pochválila sa, že pre barmana Erika Lorincza a TOP bar Kwant London navrhla logo,

PS:Events doladila na bratislavskom hrade posledné detaily konferencie BLOCKWALKS,

Seesame pracuje na vedeckom festivale Voices of Science, ktorý je súčasťou odovzdávania vedeckých cien ESET Science Award v Binarium

PACKY ADVERTISING pozývala ľudí do bazéna v Borry Mall,

Dynamic Relations 2000 a BILLA Slovensko štartovali ďalšiu časť projektu Zdravé oči už v škôlke,

SKPR STRATEGIES sa v novej osvetovej kampani za zdravé prsia pre AVON hrá s číslami: 3 inak nalakované nechty, 2 prsia, 1x za mesiac,

CREATIVE PRO pripravil ďalšie bratislavské ďalšie Talks by HB Reavis

a diorama pretvorila nielen 40% zamestnancov HB Reavisu na influencerov,

ale pripravila aj sériu vizuálov na podporu Generali Balans Minimaratónu,

a na záver máme ešte jednu októbrovú pozvánku od IAB Slovakia na IAB.budíček, kde sa bude hovoriť o kvalite slovenského digitálu.