MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (43)
Štyri prihlášky, tri shortlisty, dva Golden Drums, jedna Oliver Agency Central Europe, gratulujeme,
pričom ku gratulácii sa pridáva aj TRIAD Advertising, držiteľ shortlistov za kampaň pre Absolut,
keďže v TRIAD-e nezaspali na vavrínoch, spustili aj kampaň na Komunitné granty pre Nadáciu VÚB,
v MUW Saatchi & Saatchi tiež oslavujú shortlisty na Golden Drum, jeden za ČSOB SmartFolder a druhý v Young Drummers Competition,
Elite Solutions pripravila kampaň pre Fresh Corner, najväčšiu sieť kaviarní na Slovensku na čerpacích staniciach Slovnaftu,
agentúra Promiseo zase zastrešila kampaň na verejnú zbierku Biela pastelka,
PS:Digital vypustila protestný AR filter, našťastie bez pachovej stopy
a oživila bota prostredníctvom nástroja Botsurfer pre Knižný kompas,
v agentúre Marketing Art vytvorili nový web pre starého klienta NextIT,
GrandPano posilňuje svoju identitu aj pomocou nového webu,
Effectivity využila street artový billboard pre klienta Isover
agentúra MARK BBDO riešila firemnú stenu pre Soitron, ktorá odráža firemnú kultúru
a oslavovala rýchlosť internetu s Jánom Volkom pre SWAN,
MADE BY VACULIK spojila viuzálom kráľovské pivo Krušovice s jazzom, konkrétne s BJD
a so spotom pre Tatra banku, ktorý oslavuje krásu digitálneho sveta,
ale aj streamovala pre Dobrého anjela pohľad cez okno, aby si ľudia vedeli predstaviť, aké je to poznať svet len spoza okna,
Wiktor Leo Burnett prichádza s novou kampaňou bez celebrít, šteniatok a pozlátok pre Poštovku,
Jandl pridala ďalší bačovský spot, tentokrát riešila segedín zo šľahačky a bravčovým plieckom bez kosti v akcii,
Respect APP v spote povýšil mliečne produkty na pomoc pre Slovenský červený kríž,
2create zapojila do tvorby projektu Čerešne študentov a víťazný návrh klient ITB Development zakomponoval do návrhu,
Packy Advertising vyzývala v rádiu ľudí, aby objavili svoje vodné ja v Golem Club Bory Mall,
1st CLASS AGENCY pomáhala klientovi PartnersGroupSK šíriť finančné rady
a pomáhala pripraviť charitatívnu akciu pre Medical Center Adeli v Trnave,
SKPR STRATEGIES riešila životné prostredie a certifikáciu škôl,
PS:Events postavila pred Starú tržnicu interaktívne iglu, v ktorom značka Rio vzdelávala okoloidúcich o triedení a recyklácii nápojových kartónov,
zabezpečovala protest Za slušné Slovensko
a činila sa aj do tretice, lebo zabezpečila aj tlačovú konferenciu pre projekt Nesto od firmy Lucron,