MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (44)
Agentúra Wavemaker 4 krát bodovala na súťaži FLEMA, k čomu jej gratulovala aj asociácia IAB Slovakia; bodovala aj Starmedia Co − gratulujeme,
ale mali sme zastúpenie aj na súťaži FTRNW bootcamp, kde sa ľudia z Boosterbergu a ich boot boostujúci FB posty dostali do semifinále,
ďalším zaujímavým počinom týždňa bola konferencia PPCEE s prednáškami o novinkách, trendoch a case studies z digitálneho marketingu, ktoré si môžete pripomenúť vďaka blogu, s anotáciami, na ktorý upozornila agentúra Basta digital,
Zaraguza nechala zahviezdiť modrú hviezdu vo vianočnej reklame pre Slovenskú sporiteľňu,
PS:Digital zverejnila posledné video zo série príbehov podnikateľov pre Tatra banku,
ContentFruiter s novým klientom Velux začal tvoriť content zameraný na tvorbu zdravého domáceho prostredia,
ZoneMedia ukotvila značku súkromnej psychologickej kliniky Krause do novej vizuálnej identity,
Content agency otvorila kanceláriu v Prahe,
MUW Saatchi & Saatchi vytvorila pre klienta ČSOB Poisťovňa najscestnejšiu kampaň,
MADE BY VACULIK vytvorila sériu vizuálov pre Tatra banku na produkt sporenie,
2create získala do portfólia vínnych klientov moravské víno W18
a pokračuje v projekte Galvaniho dvory 2,
PACKY ADVERTISING prepojila značku Mitická so SND a teraaz promuje súťaže o lístky,
Seesame spustila kampaň Lišiak bez sadu s long form textami zameranými na ochranu včiel, ktoré vznikli v spolupráci s neziskovkou Včelí kRaj a CEEV Živica,
1st CLASS AGENCY v spolupráci s klientom LIDL vďaka projektu LIDL rozprávky dodali do nemocnice Ružomberku prístroj, ktorý bude zachraňovať ivoty novorodencov,
SKPR STRATEGIES zabezpečovala konferenciu aj tlačovú besedu pre Úsmev ako dar,
výzva na Svetový deň zvierat od Apple Pie na pomoc pre útulkáčov padla na úrodnú pôdu a už začína fungovať, aj sa ďalej šíriť v podaní daren&curtis,
čo potvrdzuje aj agentúra MADE BY VACULIK,
diorama pripravila pre klienta Generali Poisťovňa, a.s. event Generali Balans Talks,
PS:Events si ešte videom pripomína svoje nedávne aktivity pre Rio šťavy zamerané na triedenie nápojových kartónov a ich následnú recykláciu,
A3boot spája živý orchester s filmom, aby premiéra filmu Štefánik bola nezabudnuteľná.