MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (45)
21. ročník Effie má už svojich finalistov,
najviac shortlistov získala agentúra Elite Solutions a TRIAD Advertising,
Wiktor Leo Burnett zabojuje vo finále s tromi prácami
Effectivity má shortlist za skvelú otázku, ktorú s s Ligou proti rakovine položili verejnosti,
MADE BY VACULIK má v jury ľudí z agentúry, aj svojich klientov
so shortlistom sa pochválila aj agentúra INSTITUTE OF PROMOTION,
radosť zo znovu obnovenej linky dôvery a 2 shortlistov prejavila aj agentúra MARK BBDO tým, že pridala aj case study kampane Vyliečme nezáujem
a rovnako aj Istropolitana Ogilvy sa teší z 2 shortlistov a zdieľa case movie, ako vítala migrantov,
aj radosť za Lacových tipérov,
v agentúre MADE BY VACULIK sa tešia z vizuálu pre Krušovice, ktorý si pre zmenu našiel miesto na Ads of the world,
ale Slovensko žije aj aktuálnou komunikáciou, Dynamic Relations 2000 koordinovala žiarivý víkendový event u klienta Hotel Lomnica, kde Enrico Bartolini, servíroval slávne 9-chodové MICHELINSKÉ MENU s názvom Back to the roots Enrico Bartolini & Hotel Lomnica,
CORE4 prichádza s chutnou kampaňou pre limitovanú edíciu Captain Morgan
a aj s novou komunikáciou pre značku Elistech, ktorej roboty budú strážiť životné prostredie,
TRIAD Advertising rieši v kampani Najkrajší hlas spolu s online darcovským systémom ĽudiaĽuďom.sk, aby predčasne narodené deti neboli v inkubátoroch dlhšie, ako je treba,
MUW Saatchi & Saatchi pripravila pre Tekekom nový vianočný spot so snehom
a s novým vianočným spotom ale len v podobe director’s cut pre O2 prišla aj Oliver Agency Central Europe,
PACKY ADVERTISING redizajnovala Brynzdovú nátierku a už je z nej BRYNDZIARKA pre klienta NiKA,
LJSTUDIOcreatives spomína videom na event Family Fest v Angels Restaurant,
Kremsa Digital v portfóliu klientov hrdo uvádza aj Bond reality,
MullenLowe GGK pripravila inštaláciu novej VISION iV ŠKODA v Bratislave,
Media & Communication Consulting oslavuje s klientom PLANEO Elektro SK 10. výročie pôsobenia na Slovensku
agentúra Seesame pokračuje v medzinárodnej iniciatíve #Movember kampaňou Dal som to s Tomi Kidom, ktorá je zameraná na boj proti rakovine prostaty,
Basta digital si ešte after videjkom pripomína konferenciu PPCEE - The wildest PPC event in CEE
a Affiliate network Dognet vydáva knihu pre blogerov: Tvorba úspešného zarábajúceho blogu.