MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (45)

21. ročník Effie má už svojich finalistov,

najviac shortlistov získala agentúra Elite Solutions a TRIAD Advertising,

Wiktor Leo Burnett zabojuje vo finále s tromi prácami

Effectivity má shortlist za skvelú otázku, ktorú s s Ligou proti rakovine položili verejnosti,

MADE BY VACULIK má v jury ľudí z agentúry, aj svojich klientov

so shortlistom sa pochválila aj agentúra INSTITUTE OF PROMOTION,

radosť zo znovu obnovenej linky dôvery a 2 shortlistov prejavila aj agentúra MARK BBDO tým, že pridala aj case study kampane Vyliečme nezáujem

a rovnako aj Istropolitana Ogilvy sa teší z 2 shortlistov a zdieľa case movie, ako vítala migrantov,

aj radosť za Lacových tipérov,

v agentúre MADE BY VACULIK sa tešia z vizuálu pre Krušovice, ktorý si pre zmenu našiel miesto na Ads of the world,

ale Slovensko žije aj aktuálnou komunikáciou, Dynamic Relations 2000 koordinovala žiarivý víkendový event u klienta Hotel Lomnica, kde Enrico Bartolini, servíroval slávne 9-chodové MICHELINSKÉ MENU s názvom Back to the roots Enrico Bartolini & Hotel Lomnica,

CORE4 prichádza s chutnou kampaňou pre limitovanú edíciu Captain Morgan

a aj s novou komunikáciou pre značku Elistech, ktorej roboty budú strážiť životné prostredie,

TRIAD Advertising rieši v kampani Najkrajší hlas spolu s online darcovským systémom ĽudiaĽuďom.sk, aby predčasne narodené deti neboli v inkubátoroch dlhšie, ako je treba,

MUW Saatchi & Saatchi pripravila pre Tekekom nový vianočný spot so snehom

a s novým vianočným spotom ale len v podobe director’s cut pre O2 prišla aj Oliver Agency Central Europe,

PACKY ADVERTISING redizajnovala Brynzdovú nátierku a už je z nej BRYNDZIARKA pre klienta NiKA,

LJSTUDIOcreatives spomína videom na event Family Fest v Angels Restaurant,

Kremsa Digital v portfóliu klientov hrdo uvádza aj Bond reality,

MullenLowe GGK pripravila inštaláciu novej VISION iV ŠKODA v Bratislave,

Media & Communication Consulting oslavuje s klientom PLANEO Elektro SK 10. výročie pôsobenia na Slovensku

agentúra Seesame pokračuje v medzinárodnej iniciatíve #Movember kampaňou Dal som to s Tomi Kidom, ktorá je zameraná na boj proti rakovine prostaty,

Basta digital si ešte after videjkom pripomína konferenciu PPCEE - The wildest PPC event in CEE

a Affiliate network Dognet vydáva knihu pre blogerov: Tvorba úspešného zarábajúceho blogu.