MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (46)

PS:Digital pripravila nový AR filter k 17. novembru pre Radio Expres,

TRIAD Advertising pomáha novou kampaňou Som veľké decko Hodine deťom, asi aj preto, že kus veľkého decka objavili v sebe,

Zaraguza urobila prieskum o slobode a peniazoch medzi mladými do 30 rokov pre Slovenskú sporiteľňu,

CORE4 Advertising má novú kampaň s ASMR videami pre klienta Slovak Lines,

MADE BY VACULIK gratuluje svojmu klientovi Tatra banke za to, že sa stala najinovatívnejšou bankou sveta, čo dokumentuje aj nová kampaň Digitálna Banka,

agentúra Mayer/McCann Erickson sa teší, že nový spot pre klienta FORTUNA dopadol tak, ako očkávala,

Effectivity na základe jedného konceptu vytvorila až 44 spotov so 140 produktami, ktoré prepája hudba,

a ešte upozornila, že na obrazovky sa vrátia legendárne mimozemské mačky Pa a Pi, ktoré budú sledovať scény premietané na Ekotopfilme,

SKPR STRATEGIES bodovala na bodovala v kategórii Mediálna kampaň na SDGs Awards v rámci CSR Summitu s kampaňou prijatelni.sk pre Divé maky,

Visibility pomáhala spopularizovať vedu občianskemu združeniu Žijem vedu,

agentúra Neopublic pomáhala odkomunikovať charitatívne Vianoce, ktoré Orange pripravil 100 pestúnskym rodinám,

Digitálka.sk pripravila nový web pre speváčku Karmen Pál-Baláž,

agentúra Seesame vyskladala kúsok B2B contentu o IT infraštruktúre pre Soitron,

PS:Events sa pochválila, že pre Slovenská sporiteľňu pripravila prvý ročník internej konferencie TEDx talky,

Sakmarpro na Fast Day 2019 nastavila prezentáciu svojho klienta Fast Plus v štýle 30 rokov po

a onedlho oslávi 10 rokov spolupráce s klientom hotel Chopok,

PACKY ADVERTISING vytvorila pre klienta JLL pozvánky na charitatívny turnaj v badmingtone

a aby sme nezabudli, je tu jeden reminder na piatok, 22. novembra: KRAS v Mlynici vyhlási výsledky EFFIE 2019.