MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (47)

Posledný týždeň sa niesol v znamení TRIAD Advertising, ktorá usilovne zbierala ocenenia celý rok a tento neskorý zber uzavrela prebratím hlavnej ceny DAR 2019 − Digitálna agentúra roka za prvú priečku v rebríčku agentúr z ADMA, gratulujeme,

agentúra TRIAD Advertising získala aj striebro na EPICA AWARDS v kategórii Communication & Public Services s kampaňou Tváre slobody pre O2 aj vďaka skvelému zásahu, zapojeniu sa influencerov a ďalších značiek,

ale tým sa zber TRIADu ešte nekončí, lebo do Devína putovalo aj ocenenie Najefektívnejšia agentúra na Slovensku na súťaži EFFIE,

kde bodovali aj iné digitálne agentúry − Elite Solutions si z EFFIE odniesla najviac „železa“,

a asi najväčšiu spoločenskú hodnotu predstavoval shortlist z EFFIE pre MARK BBDO, za kampaň, ktorá pomohla vyliečiť nezáujem a obnoviť linku dôvery Nezábudka,

osobnosťami reklamy za rok 2019 sa stali: TOP creative directorom je Vlado Kurek, TOP strategy directorom je Martin Woska, TOP copywriter je Matúš Hliboký, TOP account directorkou je Zuzana Tvarošková a TOP art dorectorkou je Csilla Polak

Marketérom/-kou roka sa stala Dáša Juríková zo Slovenskej sporiteľne,

KRAS zagratuloval všetkým oceneným agentúram aj ľuďom a ku gratulácii sa pripája aj MARKETER!S,

rozdávali sa aj iné ocenenia, Respect APP sa pochválil ziskom ocenenia Hermes Komunikátor roka 2019 za Logovariácie pre PSS,

MARK BBDO získal pre operátora 4ka Cenu verejnosti Hermes komunikátor roka 2019,

agentúra Wiktor Leo Burnett získala aj bornz na Epica Awards za Zrušenie dress code v Poštovej banke,

popri tom ešte doznievali aj aktivity k 17. novembru, výrazne v agentúre MADE BY VACULIK, ktorá upozornila na Prípad Vaculík, ktorý agentúru založil,

pričom MUW Saatchi & Saatchi tému 17. novembra rozvinula pre Telekom SK aj na Instagrame,

na čom spolupracovala aj agentúra Wavemaker SK,

popri úrode ocenení a spomienok nezaostávala ani nová agentúrna tvorba pre klientov, CORE4 prišlo s ASMR videami pre Slovak Lines,

Invelity optimalizovala kampane pre FAnn parfumérie,

Elite Solutions vytvorila grantový web oazy.sk pre Slovnaft, ktorého cieľom je zlepšovať životné prostredie,

Visibility oslavuje s kientom Tatramat 15 rokov členstva v skupine Stiebel Eltron,

Kreativ Gang vyladila identitu AZ CAR do moderna a na ich webe aktuálne pracuje,

Oliver Agency Central Europe pripravila nový spot pre O2,

MADE BY VACULIK zaktualizovala informácie o Lujze od poslednej kampane Cez okno pre Dobrého anjela,

v agentúre Wiktor Leo Burnett zaparkoval (staronový)nový klient ŠKODA,

MARK BBDO pomáha lesoochranárskemu zoskupeniu VLK kampaňou Podpíšte sa za lesy,

navyše aj aktívne pomáha zbierať podpisy pod petíciu za NIČ,

Effectivity sa dočkalo pokračovania večerníkov PA a Pi po 33 rokoch v RTVS, v ktorom sú využité práce z festivalu Ekotopfilm SK,

agentúra Jandl prišla s pokračovaním série spotov pre COOP Jednotu,

PACKY ADVERTISING rozvíja vo videách komunikáciu značky Mitická

a redizajnovala Fruxi,

2create prišlo videom pre projekt Čerešne,

CREATIVE PRO sa ešte vracia k tohtoročným Talks pre HB Reavis,

QEX inštalovala 13 navigačných stĺpov v Eurovea,

Sakmarpro pripravila oslavu pre STOP SHOP v Liptovskom Mikuláši

a PS:Events boli na roztrhanie, lebo zabezpečovali viac podujatí a eventov, ktoré zvládli, vrátane ich bezpečnosti.