MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (48)

Mayer/McCann Erickson je súčasťou najlepšej reklamnej siete McCann Worldgroup na svete za rok 2019,

Elite Solutions v spolupráci s Playground13 zastrešila kampaň Sochy bez domova pre Depaul Slovensko

a vytvorila pre O2 appku Moje O2,

daren&curtis adaptovala svetovú kampaň klienta Lenovo pre slovenský trh,

agentúra dotcom.sk trénovala zamestnancov Slovnaftu na využívanie LinkedInu, aby mohli začať korporátne komunikovať ako najlepší influenceri,

Kremsa Digital získala nového klienta, auto požičovňu Highrent

a aj spoločnosť Easycase, ktorá prichádza na trh s novinkou dizajnových chráničov smartfónov,

Zaraguza vytvorila pre Orange spot, ktorý vyzýva na darovanie dát deťom z pestúnskych rodín,

s novým už tradične zimným spotom spotom pre Vagus prišla aj agentúra Seesame,

MUW Saatchi & Saatchi v novom spote pre Telekom vzdáva hold horským záchranárom,

Creo Advertising má nový spot pre Huawei Mobile,

MADE BY VACULIK spája pre Tatra banku svet bankovníctva a umenia cez dizajn nových platobných kariet,

SKPR STRATEGIES s Amazonom boli v školách, kde rozdávali knižky a čítačky v rámci projektu Kindlotéka,

PACKY ADVERTISING sa musela vysporiadať s netradičným zadaním a vytvorila polep lietadla pre Czech Sport Aircraft

SpicyBrown v Event House urobila ďalší z eventov, tentoraz pre Hydro Extrusion Slovakia

PS:Events organizačne zastrešila najväčšiu CSR konferenciu BLF CSR Summit pre Nadáciu Pontis

a pochválila sa aj prípravou a zabezpečením najväčšej konferencie o digitálnom marketingu Digital RULEZZ 2019 − Reality Check, a má čím, lebo vytvorila neopakovateľnú atmosféru od stejdžov po zákulisie.