MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (49)

Vyšla kniha Hrdinové digitální doby, v ktorej 28 CZ/SK lídrov prináša inšpiratívne príbehy; jeden aj z kuchyne agentúry RIESENIA.com,

agentúra Jandl začala s botom písať rozprávku pre publikum COOP Jednoty,

agentúra PS:Digital vytvorila pre Dôveru zdravotnú poisťovňu 360°vizuál

a ukončila dvojročnú sériu B2B komunikácie desiatym podnikateľským príbehom pre Tatra banku,

MullenLowe GGK ďakuje za 15 rokov plodnej spolupráce s klientom ŠKODA,

Istropolitana Ogilvy pomohla združeniu Nádej reklamou, aj zbierkou riflí,

dotcom priebežne plní chutnými fotkami z vlastnej produkcie portál Hello Tesco

Marketing Art po tvorbe e-shopu začala s redizajnom prezentačného webu spoločnosti RONA,

Dynamic Relations 2000 pomohla s Billou, Nadáciou Pontis a pekárňami PENAM 33 ľuďom v núdzi skvalitniť život vďaka projektu Chlebodarca

a popritom pracovala aj na otvorení prevádzky HALADA Jewellery v Avione,

a3.boot sa vyhrala v SND a vyčarila magický príbeh noci pre Siemens,

SpicyBrown opäť po roku dotvára vianočnú atmosféru v Auparku, tento raz netradične bubnovaním,

QEX obkľúčil inštaláciami strešných lôg už takmer celú jednu strechu, ako je vidieť zo záberov z dronu

a nového klienta v dome ohlásila Istropolitana Ogilvy,