MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (49)
Vyšla kniha Hrdinové digitální doby, v ktorej 28 CZ/SK lídrov prináša inšpiratívne príbehy; jeden aj z kuchyne agentúry RIESENIA.com,
agentúra Jandl začala s botom písať rozprávku pre publikum COOP Jednoty,
agentúra PS:Digital vytvorila pre Dôveru zdravotnú poisťovňu 360°vizuál
a ukončila dvojročnú sériu B2B komunikácie desiatym podnikateľským príbehom pre Tatra banku,
MullenLowe GGK ďakuje za 15 rokov plodnej spolupráce s klientom ŠKODA,
Istropolitana Ogilvy pomohla združeniu Nádej reklamou, aj zbierkou riflí,
dotcom priebežne plní chutnými fotkami z vlastnej produkcie portál Hello Tesco
Marketing Art po tvorbe e-shopu začala s redizajnom prezentačného webu spoločnosti RONA,
Dynamic Relations 2000 pomohla s Billou, Nadáciou Pontis a pekárňami PENAM 33 ľuďom v núdzi skvalitniť život vďaka projektu Chlebodarca
a popritom pracovala aj na otvorení prevádzky HALADA Jewellery v Avione,
a3.boot sa vyhrala v SND a vyčarila magický príbeh noci pre Siemens,
SpicyBrown opäť po roku dotvára vianočnú atmosféru v Auparku, tento raz netradične bubnovaním,
QEX obkľúčil inštaláciami strešných lôg už takmer celú jednu strechu, ako je vidieť zo záberov z dronu
a nového klienta v dome ohlásila Istropolitana Ogilvy,