MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (50)
IAB Slovakia bilancovala a hodnotila rok 2109, ktorý hýril aktivitami,
PS:Digital vytvorila 360°fotku pre ARARAT brandy s receptom na vianočný punč,
CORE4 sa pri príprave Datalan Award ponorila hlboko do histórie,
agentúra MADE BY VACULIK venovala Dobrému anjelovi finančné prostriedky, ktoré mala tento rok vyčlenené na PF-ky
a podporila kalendár venovaný ženám, ktoré prežili domáce násilie,
v 2create sa rozhodli, že tento rok podporia o.z. Maják a ich aktivity pre hluchoslepých, pridať sa môžete aj vy,
MARK BBDO pomáha lesoochranárskemu združeniu VLK a jeho ďalšej netradičnej aktivite symbolického darovania stromov − Stromček pod stromček,
MUW Saatchi & Saatchi prichádza s novým spotom pre Telekom, ktorým pokračuje vianočná kampaň klienta,
Kremsa Digital ďakuje klientovi Legrand, pre ktorého sa počas 4 rokov stala digitálnym partnerom,
Grandpano vytvorila jedinečnú virtuálnu pomôcku rozvíjajúcu kľúčové schopnosti hokejistov,
INSTITUTE OF PROMOTION organizovala tak, ako ostatné eventovky ďalšiu z mnohých vianočnú párty, akurát, že s tou pre Telekom sa „vládala“ pochváliť.
a Elite Solutions pripravila pre nás všetkých spoločenskú hru s marketingovou tématikou.