MARKETER!S NEWS: TRIAD má 2 želiezka na EFFIE Global + ďalšie novinky z agentúr

EFFIE Global Best of the Best práve zverejnila 62 najefektívnejších prác na svete. Súťažili len práce, ktoré získali zlatú EFFIE na jednom zo 129 trhov či regiónov. A rovno 2 práce sú zo Slovenska od TRIAD Advertising, a to Šetrenie je vysoko návykové pre VÚB banku a Slovenské mamičky pekné dcéry máte pre značku ABSOLUT Vodka / Pernod Ricard Slovakia. Gratulujeme a držíme palce v boji o Global Grand EFFIE.

IAB Slovakia pozýva na ONLINE DIMAQ raňajky na tému: Na ceste do zákazníckeho podvedomia, ktoré budú 9.11.2021 od 10:15 hod.

A ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

MADE BY VACULIK: Šikana neznáša pozornosť, a preto pre Nadáciu televízie Markíza o nej spieva Janka Kirschner a rapuje Separ

PS:Digital: Čitateľské typy, aj čitateľské tipy nájdete v novom spote IKARu

MERTEL: V našom pavilóne na EXPO 2020 v Dubai fičí umenie rovnako dobre ako tech exponáty; “Nevieme, že vieme” je názov kresby na oknách pavilónu od slovenského medzinárodne uznávaného umelca @varga_jaro

PRime time: Líder v oblasti zálohovania a recyklácie fliaš TOMRA Collection Slovensko priniesla do vybraných obchodov v uplynulých mesiacoch pilotné projekty zbierania PET fliaš a plechoviek pomocou zálohomatov

Generations Branding Agency: Trnavská mäsovýroba Gašparík bude na základe Brand Feasibility Study pracovať s novým claimom: Gašparík − mäso s dobrým menom

SKPR STRATEGIES: Ambasádori značky Lenovo odštartovali novú kampaň − Yoga pre všetkých

Wiktor Leo Burnett: V pobočke, alebo v Appke? Klienti 365.bank si podľa nového spotu môžu požičať všade

CORE4 Advertising: Kooperativa spustila digitálnu kampaň na životné poistenie pre tridsiatnikov

AMI Communications Slovakia: Antikomplex.sk realizuje projekt Kamene zmiznutých − Stolpersteine už 10-rokov; nuž #zakopnime …aby sme už nikdy viac nezakopli

SKPR STRATEGIES: Prvé klapky spotu pre Úsmev ako dar v spolupráci s Respect APP sklapli naplno

Wiktor Leo Burnett: Palma pre ľudí sa začala prihovárať susedom v novej kampani s novou identitou

CORE4 Advertising: Víťazi plateného stážového študentského programu C4TAPULT FMK UCM v Trnave a Katedry Žurnalistiky UK sú Ivana a David

Imagons: Turistická karta mesta Bratislava konkuruje novým dizajnom iným mestským kartám z celého sveta

PS:Events: Za prípravu a produkčnú realizáciu akcií pri príležitosti Návštevy Sv. Otca na Slovensku vyznamenala Apoštolská Nunciatúra (Veľvyslanectvo Svätej stolice v SR) Martina Královiča pamätnou medailou

Grayling Slovakia: Na najväčšej konferencii na Slovensku O TRENDOCH V MARKETINGU, REKLAME A DIGITÁLNOM SVETE (23. 11. 2021 v Starej tržnici v Bratislave) vystúpi aj Peter Fecko z Grayling Slovakia

PRime time: S influencermi sa dá krásne spolupracovať aj natívnu formou a príležitosti na bublinky s Hubert sektom sa vždy nájdu

Quinta Essentia: Prešov sa dočkal obchvatu

Elite / Monday Lovers: Nový spot z kampane na spoľahlivý pevný internet Love je vonku

EFFE: Potraviny od našich otvárajú predajňu v Devíne a už majú vonku doslova otváračkovú kampaň potravín

Jandl: Staroslovenský Boh hromu a blesku panuje rovnako dobre na rozbúrenej oblohe ako aj pri veľkom upratovaní na salaši v najnovšom spote COOP Jednota

QEX: Agentúru nájdete na novej adrese − Brnianska 1 v Trenčíne

PRime time: Hubert sekt spolupracoval na projekte Miss Slovensko

Foto: facebook.com; @TRIAD Advertising.