MARKETER!S NEWS: Týždeň v znamení osláv „klincov“ + ďalšie novinky z agentúr
Agentúra večera, Grand Prix a 12 klincov! Súťaž Zlatý klinec pre THIS IS LOCCO nemohol dopadnúť lepšie, čo agentúra originálne oslávila, aj keď nie bryndzákmi ako víťazi Stanleyovho pohára.
MERTEL: Najväčšie kultúrne zhromaždenie sveta, Expo Dubai 2020, spojenie mysle a tvorba budúcnosti začalo 30. septembra 2021 pod taktovkou 192 krajín sveta
Ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:
Nakaza: Agentúra sa hrá s tízingom a zatiaľ nik nevie, kto, alebo čo sa skrýva za siluetami a menom Baron Bite
SKPR STRATEGIES: Ak sa povie audit a účtovníctvo, predstavíme si finančného experta, akým je spoločnosť EY, ktorá tento rok oslavuje 30 rokov pôsobenia na slovenskom trhu a teraz dôraz na zdržateľnosť v podnikaní
SCR interactive: Agentúra sa stala partnerom partnerom Shoptet, vďaka čomu bude na tejto platforme zákazníkom ponúkať nadštandardné služby
IAB Slovakia: Kúpou lístka na konferenciu Marketing Rulezz - Ready for new marketing nič neriskujete. Ak by sa totižto stalo, že epidemická situácia nám 23. 11. nedovolí "offline" účasť, organizátori vám vrátia peniaze, alebo získate drahší firemný livestream ako náhradu
Free Andy Agency: Luddo s Moyou v novom spote pre O2 vítajú päťgéčko vďaka režisérskemu majstrovstvu Dano Dekana a fantastickému prevedeniu ALIEN Studio
Wavemaker SK: Agentúra spolupracuje s Plzeňským Prazdrojom už 12 rokov a spolupráca bude pokračovať aj ďalej
CORE4 Advertising: Centrum Nivy je otvorené, kampaň na otvorenie novej autobusovej stanice v jej podzemí, ktorú prevádzkuje Slovak Lines beží naplno
1st CLASS AGENCY: 1. októbra je svetový deň vegetariánov, čo využl aj Kaufland a jeho privátna značka K-take it veggie s tipmi na to, ako sa ním stať za jeden deň
BTL_ka: Vláda schválila antocovidová zákon, ktorý dočasne predlžuje opatrenia prijaté predchádzajúcimi zákonmi v roku 2020 v súvislosti s prvou a druhou vlnu pandémie platné do 31. decembra 2021
dotcom.sk: Kampaň Let's play pre Slovnaft získala 2 shortlisty v kategóriách Social campaign a Social influencer campaign na Cresta International Advertising Awards
Melonberries: Spoločnosť Greenlogy je prvým dodávateľom zelenej elektriny vyrobenej na Slovensku a teraz má aj novú identitu a web
Slovak & Friends: 25. výročie medzinárodného festivalu Bratislava pripomína jubilejné logo, aj kľúčový vizuál festivalu
Madness advertising company: Pozvánka na prvú medzinárodnú B2B výstavu v Bratislave od 6. do 8. októbra 2021 WOF EXPO 2021 je vonku
Etarget Slovensko: Cycology shop využil formát bannera 3D Doublesquare Block, ktorý má zabudované zbieranie viacerých publík z interakcií, čo umožňuje následný remarketing a lepšie cielenie reklamy
Somebody & Somebody: Factcool má vonku nový spot s čivavami, v piatich krajinách
IAB Slovakia: MARKETERS, spoločnosť, ktorá stojí za konferenciami Digital Rulezz.sk, súťažou Digital PIE, či za portálom Marketeris.sk, je najnovším členom združenia pre internetovú reklamu IAB
BTL_ka: Ministerstvo kultúry spúšťa dotačnú výzvu pre jednoosobové s. r. o. v kultúre a KKP v minimálnej výške 2.000 €
Seesame: Nadácia Milana Šimečku a Fakulta sociálnych a ekonomických vied UK viedli virtuálny workshop so starostami obcí po celom Slovensku natému, ako komunikovať rómske rozvojové projekty tak, aby v nich všetky strany videli prínos
2create: Sanagro, jeden z najväčších hráčov v agrosektore má teraz interný časopis pre farmárov
ADMA - Asociácia digitálnych marketingových agentúr: Kto zabojuje o titul DAR / DEA v roku 2021? Nominácie sú známe
Visibility: Coffee Clinic je ďalším klientom agentúry
Respect APP: Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR komunikuje novinky, ktoré prichádzajú do škôl, vrátane pomoci pri inkluzívnom vzdelávaní
Slovak & Friends: Dva dni a dve noci trvalo nakrúcanie pre dobrú vec a prípravu kampane #dobretobude
a3boot: A je to vonku! Slovensko Zálohuje má sériu 4 spotov, ktoré komunikujú spustenie zálohového systému od 1. januára 2022
Neopublic SK: Teleráno sa rozcitlivelo, po tom, ako pod značkou Pampers preberali tému dôležitosti spánku predčasne narodených bábätiek ambasádorka projektu Kristína Tormová, spevák Peter Cmorík a prezidentka OZ Malíček Ľubica Kaiserová
Kreatívna Dvojica: Kampaň s Bad Luck Brianom baví ľudí po celom svete; potom, čo sa o nej zmienil thajský Ad Addict, sa jej povenovali vo svojej relácii aj marketéri z Írska
Obrázok: facebook.com; @THIS IS LOCCO.