MARKETER!S NEWS: Udržateľnosť VS Greenwashing + ďalšie novinky z agentúr

Prifarbiť sa na zeleno je dnes IN, ale nie všetko, čo má zelený náter, smeruje k udržateľnosti. Keďže zelené mimikry pomáhajú značkám komunikovať agentúry, je otvorenie takejto debaty nanajvýš relevantné. Preto KRAS − Klub reklamných agentúr Slovenska v rámci júnových Raňajok s reklamou otvoril tému Udržateľnosť VS Greenwashing. Sylvia Cyprichová z Klubu reklamných agentúr Slovenska, Ľubomír Tuchscher zo Slovenského združenia pre značkové výrobky, Eva Tiko Rajčáková z Rady pre reklamu, Ondrej Kořínek zo Zaraguzy, Martina Hrivnáková z VÚB banky a Tomáš Grečko z Denníka N sa pozreli na zodpovedný prístup k téme udržateľnosti a greenwashingu zo svojho pohľadu. Ak vám debata ušla, môžete sa k nej vrátiť.

Ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

22MEDIA: KOMBIbike má nový grafický dizajn pre tlač a sociálne siete a prvá komunikácia v novom šate je už vonku

dotcom.sk: Ďalší klient v portfóliu je JTRE

Generations Branding Agency zastrešuje komunikáciu pre značku CUPRA Slovensko na slovenských sociálnych sieťach

2create: Tvorcovia z ITB Development porozprávali viac o projekte Gansberg na Kolibe, ktorý bol ocenený odbornou porotou CIJ Awards za najlepší prémiový development roka 2020

dotcom.sk: Aby knihy neslúžili na niečo iné ako čítanie, spoznajte BRAK_vydavateľstvo aj podľa nových spotov realizovaných tímom AZN kru

Dynamic Relations 2000: Portál REFRESHER a značka Budiš pripravili kvíz, v ktorom si môže každý otestovať svoje znalosti o slovenských minerálkach

Jandl: V spolupráci s Kimono Production vzniklo nové B2B video pre STOP SHOP

Elite / Monday Lovers: Kvôli pandémii 52-tisíc detí bude musieť dobiehať učivo, a preto Nadácia ZSE v novom spote #DobehnemeTo vyhlásila grantový program Výnimočné doučko

Istropolitana Ogilvy: Inštalácia elektrického modelu Peugeot e-208 je vo vstupnej hale NTC dokončená

Socialists: Košice Región majú vonku prvé z piatich videí, ktoré hovorí, čo v tomto kúte Slovenska nenájdeš

Visibility: SAShE.sk bude mať analýzu kľúčových slov, hĺbkový audit a následne nový SEO projekt

Imagons: 16.6.2021 sa 4ME MEDIA premenovala na Imagons

ContentFruiter: Pre všetkých ľudí, ktorí stavajú dom alebo rekonštruujú svoj byt Legrand v projekte Electrend dosiahol 1.500 stiahnutí e-booku

Cstudios je 14 rokov na trhu od roku 2007

Jandl: Reťazec COOP Jednota rozšíril svoju ponuku o kozmetiku značky Biova, čo oznámil aj v novej kampani

Neopublic SK: Repromedica sa ako jediná klinika na Slovensku úzko špecializuje na darcovský program oocytov, čím pomáha riešiť problém s neplodnosťou žien a aj mužov

Seesame: Stretnutie lekárov a pacientov na pôde OMD SR (Organizácia muskulárnych dystrofikov SR) malo za cieľ upozorniť na fakt, že nervovo svalovým ochorením netrpia len deti, ale aj dospelí

Somebody&Somebody: Viete prečo sa nemôžu škrečky z reklamy Dedolesa dostať v lete do Chorvátska? Lebo nemajú cestovné pasy a tak si v novom spote spravili Makarskú RIviéru doma, aj s novou kamoškou

Darwin & the Machines: Tím Kickresume spustil komplexnú komunikáciu na americkom trhu, vrátane nového 3D maskota a zaujímavých spotov

1st CLASS AGENCY: Kaufland odporúča pitný režim formou melóna a ponúka spotrebiteľom návod, ako si môžu vybrať najlepší

a3boot: Symbol, ktorý budete od nového roka vídať na každej PET fľaši a plechovke v slovenských obchodoch, predstavil Správca zálohového systému

Echt Creative Community: Nechceme národné parky len na papieri, preto sa v iniciatíve www.oslobodme.sk spojilo 25 rešpektovaných organizácií a iniciatíva uý má aj logo a vizuálnu identitu

Foto: facebook.com; @KRAS.