MARKETER!S NEWS: Vyšla kniha Ženy v ecommerce + ďalšie novinky z agentúr

Každý šiesty e-shop založila žena, ale na výslní sú výlučne muži. Zmeniť to chce Expandeco a 13 jedinečných príbehov talentovaných žien − podnikateliek, ktoré nájdete v knihe Ženy v ecommerce na 182 stranách.

Agentúra Visibility získala prvé ocenenie na medzinárodnej súťaži European Content Awards v tomto roku, a to za prácu na projekte Oslobodenie Slovenska pre klienta Múzeum SNP, ktorú realizovala v spolupráci s ľuďmi z Ústavu technológií a inovácií ocenili.

Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:

Mayer/McCann Erickson: Mastercard je v hokejovej nálade už od vypustenia nového spotu do éteru

Grape PR: VÚB banka otvára nominácie na enviro ocenenie - Atlas, ktoré vyzdvihuje hrdinky a hrdinov, ktorí neúnavne bojujú za udržateľnosť, ochranu prírody a rozvoj zelenej ekonomiky

event2all: MESSER TATRAGAS prekvapil absolútnou novinkou a prvýkrát na Slovensku plnil auto vodíkom

Seesame: Na Slovensko prichádza unikátna technológia spracovania bioodpadu, ktorú chcú SPP a Brantner Green Solutions Slovakia priniesť do viacerých slovenských miest

Trendis: Teraz @koruna.potraviny prechádzajú redizajnom

Free Andy Agency: Operátor O2 v novej kampani vymenil robotov, sktorými bolo vždy kopec roboty, za psa (psov), s ktorým (ktorými) je roboty ešte viac

SHARKANI: SPP Distribúcia sa sťahuje do nových priestorov, čo komunikuje aj v novej kampani

Zenith Slovakia: Spoločnosť Metsä Tissue (značka Tento Slovensko) si od januára 2022 vybrala agentúru Zenith Slovakia za strategického mediálneho partnera na Slovensku pre offline média a Perfomics pre online.

Grape PR: Kooperativa pomáha s novou zelenou iniciatívou, ak prejdete na bezpapierovú komunikáciu, pomôžete nielen ušetriť stromy, ale poisťovňa za vás venuje aj peniaze na projekt CEEV Živica

MullenLowe GGK: Na Medzinárodný deň detskej rakoviny (15/2) prišla n.o. Deťom s rakovinou s milou výzvou „Vyobliekajme sa“. Za odporúčaný dobrovoľný príspevok ľudia získali svietiace tričká slovenskej výroby

This is Locco: Nová kampaň upozorňuje, že Zlaté kupóny v Kaufland card už získavajú svojich šťastných majiteľov

Etarget Slovensko: ARVAL, leasingová spoločnosť sa pripomína interaktívnou kalkulačkou, ktorá vypočíta výšku mesačnej splátky operatívneho leasingu vybraného vozidla

Grape PR: Zlato je doma, keďže zlatá olympionička Petra Vlhova je späť na Slovensku, Slovenský olympijský tím ju privítal pred novinármi na tlačovej konferencii

event2all: Svetielko nádeje sa zameriava na zvyšovanie kvality života detí a mladistvých s onko ochorením najmä v súčinnosti s DFNsP v Banskej Bystrici a projekt Zlaté stužky im v tom pomáha

BOOSTAGENCY: Agentúra sa stala dodávateľom merchu pre Orange

Neopublic SK: Na Olympijskom festivale – Misia Peking 2022 Štrbské Pleso, Tipos predstavil nový komiks Extraliga

Mayer/McCann Erickson: Nadácia otvorenej spoločnosti prichádza komunikačnou kampaňou na Novinársku cenu 2021

Mannschaft: Nová kampaň občianskeho združenia Vagus, ktoré pomáha ľuďom bez domova, je on-air

Jandl: Absolut chce v nocej kampani spraviť zo slovenčiny jazyk prijímajúci každú lásku: www.definicialasky.sk

MullenLowe GGK: Valentínska kampaň Všeobecnej zdravotnej poisťovne trochu inak, lebo zamilované odkazy v skutočnosti nepatria blízkej osobe, ale neznámym darcom krvi

Obrázok: facebook.com; @expandeco.