MARKETER!S NEWS: Wavemaker a LOCCO majú FLEMA Awards + ďalšie novinky z agentúr
Agentúra Wavemaker SK sa zaradila medzi víťazov na FLEMA Media Awards v kategórii Najlepšie využitie dát v kampani pre klienta Slovenská sporiteľňa. Druhým slovenským víťazom je THIS IS LOCCO v kategórii Najlepšie využitie influencera pre klienta Tatra banka Gratulujeme.
A ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:
MERTEL: Sheikh Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum korunný princ navštívil slovenský pavilón @slovakiaexpo2020 ??, ako jeden z prvých pavilónov, ktoré chcel vidieť
KRAS - Klub reklamných agentúr Slovenska: Medzi finalistami súťaže Effie Europe 2021 sú zastúpené aj slovenské kampane členov KRAS: MUW Saatchi & Saatchi (klient Telekom), Istropolitana Ogilvy (klient Magna) a v Best of Europe Wiktor Leo Burnett (klient LIDL)
SKPR STRATEGIES: Značka @peekundcloppenburg_duesseldorf si vybrala agentúru na otvorenie a komunikačnú kampaň @novenivy pre svoju v poradí štvrtú a najmodernejšiu predajňu v Bratislave
Wiktor Leo Burnett: Zaradiť sa medzi 50 najefektívnejších kampaní na Effie Europe je obrovská vec a zo shortlistu s prácou Hrášková polievka pre klienta Lidl Slovensko v kategórii Best of Europe – Small Budge môže byť vo finále ešte viac
Grayling Slovakia: Bruselský tím agentúry analyzoval nový pracovný program Európskej komisie na rok 2022 a identifikoval 5 oblastí, ktoré si zaslúžia pozornosť
Slovak & Friends: Projekt Hodina deťom dlhé roky podporuje deti z detských domovov a teraz prichádza s kampaňou na pomoc pre rodiny s jedným rodičom
Zaraguza: Medzi klientov agentúry sa zaradila firma Esmero, výrobca zimných záhrad a pergol
CREATIVE PRO: Teambuilding, na ktorý sa nezabúda zažili účastníci Orange na LOVE
Neopublic SK: Iniciatíva Pomoc pre gastro sa pripomína v spolupráci s Finstatom pripraviť analýzou odvetvia Gastrorok 2020
1st CLASS AGENCY: Toaletný papier z celulózy začal vyrábať v žilinský závod pod značkou Tento
QEX: BBG, pod ktorého patrí značka Klarstein, prezentuje produkty na novom stojane pre elektro - skladá sa z 10 ks stojanov s RGB svietením, ktoré je diaľkovo spravované cez wifi
AMI Communications Slovakia: BILLA predstavila, ako bude zálohovať PET fľaše a plechovky...
Istropolitana Ogilvy: Humanitárnej organizácii agnetúra darovala , ktorú naspieval Richard Müller - vypočujte si ju
Imagons: Gallery Gwerk, umelecká galéria s dielami autorov strednej generácie zo Slovenska či susedného Česka sa prezentuje novým webom
EFFE: Agentúra sa na Golden Drum dostala na 9. miesto v rámci rebríčka nezávislých agentúr
Vivantina: Zigmundo, nový lahodný slovenský popcorn s príchuťami, ide na dánsky trh
PRime time: Agentúra sa začína prezentovať aj na Instagrame
Seesame: Crowdfundingová platforma StartLab vydala 1. učebnicu crowdfundingu na Slovensku
Slovenské združenie pre značkové výrobky: Združenie sa opýtalo viac ako 50 slovenských ministerských úradníkov, riadiacich pracovníkov v štátnych úradoch ako aj lídrov niektorých neziskových organizácií ako značky napĺňajú ich očakávania, čím pokračuje dialóg o udržateľnosti
Jandl: Absolut pokračuje v otváraní tém tolerancie pre každého aj v novom spote
PS:Digital: Bratislava Tourist Board pripravuje novú letnú kampaň
THIS IS LOCCO: Bejby Blue sa prespievala k bronzovému bubnu
Etarget Slovensko: BestDrive zosynchronizoval kampaň s geolokáciou mobilného zariadenia a tým navigoval zákazníkov priamo do predajne
TRIAD Advertising: Profesia má nový spot, aj vďaka Viki, ktorú kvôli dokonalým záberom celý deň vyhadzovali z lietadla
Seesame: Soitron sa v roku osláv tridsiatky prezentuje štýlovým akčným videom
MUW Saatchi & Saatchi: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky spúšťa novú vakcinačnú kampaň: Porazme ho, kým nás neporazí
MullenLowe GGK: Eurovea sa prezentuje novou jesennou kampaňou
SKPR STRATEGIES: Jej excelentnosť Reem Ebrahim Al Hashimi, štátny tajomník a riaditeľ Dubajskej svetovej expozície 2020 sa zúčastnili slávnostnej prezentácie slovenského pavilónu
Levosphere: Firma Komara_design má novú biznis marketingovú stratégiu
SPICYBROWN: Agentúra predstavila štýlovú alternatívu k tradičným koncoročným eventom, ktoré si vďaka dizajnovému mobilnému baru TOISON môžu dopriať akékoľvek (väčšie či menšie) podujatie aj priamo vo firme
Jandl: Iba 4,5 % slovenských učiteľov cíti ocenenie, a preto Zmudri.sk pomáha učiteľom a študentom tým, že vytvára vzdelávací obsah
Obrázok: www.flemedia.cz.