MARKETER!S NEWS: Zaraguza robí kampaň Zlatému klincu + ďalšie novinky z agentúr
Zaraguza: Kampaň pre Zlatý klinec 2022 je vonku. Práce sa dajú prihlasovať do stredy 17.8.2022; event bude 9. septembra v Starej tržnici.
Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:
Art Directors Club Slovakia: Porota single channel kategórií na Zlatom Klinci je známa, skladá sa z členov ADC a jedného zahraničného hosťa, nezabudnite na deadline prihlášok (streda 17.8.)
MUW Saatchi & Saatchi: S vizuálom hroznového strapca z pomarančov pozýva Jameson Orange (Irish Whiskey) fanúšikov na Grape festival
Strossle Slovakia: Na stretnutí fanúšikov content marketingu agentúra krstila kartovú hru Neuromarketing v praxi
Jandl: Značka COOP Jednota pripravila koncom leta pre školákov pekné darčeky a k nákupu dostanú buď zošit, farebné ceruzky alebo pastelky
PS:Digital: Ako by vyzeral život bez zemného plynu sa ľudia dozvedia z najnovšieho videa od spoločnosti NAFTA
CREATIVE PRO: Sajfa, Evelyn a Selassie na deň nahradili výhercov, ktorí mali možnosť užiť si deň plný energie a zábavy v Oáze osvieženia s Birellom
Maxmarr: V Haliči, v priestoroch zámockého hotela Galícia Nueva sa konal ďalší z VÚB eventov
My Brand Agency: Agentúra je oficiálny partner Mailchimp & Co
PACKY ADVERTISING: Agentúra v spolupráci s JLL zorganizovala event pri príležitosti dokončenia 1. fázy projektu Squarebizz a oficiálneho začiatku výstavby 2. fázy pre rakúskeho developera Karimpol Group
Promiseo: Košice International Airport komunikuje už aj cez TikTok
Trendis: Koncept novej kampane na životné poistenie Wüstenrot Slovensko je postavený na ľahkosti balónov
MARK BBDO Bratislava: Spolu s Ligou za duševné zdravie SR agentúra urobila jednoduchý sociálny experiment: Poprosili známych, aby zavolali svojim známym, len tak, bez účelu, bez konkrétnej prosby a s jednoduchým cieľom: ,,Len som ťa chcel počuť.”
Promiseo: Hoci tohtoročná Biela pastelka ešte len bude, vizuál ku kampani je už na portáli Ads of the World
Etarget Slovensko: NaviAds spája interaktívnosť a navigáciu priamo do najbližšej prevádzky, čo využila aj značka Zlatý bažant
BOOSTAGENCY/: Stell + ERP - IT špecialista začal formou zoznamky spájať ženy v IT a pomáha s hľadaním jobov
Wavemaker SK: Olympiáda v programovaní od Telekom SK priniesla viacero obdivuhodných projektov
Birdline: Knihu o marketingu Forbidden predstavil Tino Hrnčiar, zakladateľ streetwearovej značky oblečenia Life is Porno, gastronomického konceptu Forbidden Taste a umeleckého priestoru Forbidden Spot
Obrázok: www.sutaz.zlatyklinec.sk | @Zaraguza.