MARKETER!S NEWS: Zlato pre MERTEL z Eventex Awards + ďalšie novinky z agentúr

Agentúra Mertel upútala na súťaži Eventex Awards sériou online eventov pre Kaufland, za čo získala v kategórii People’s Choice Virtual Event zlato, v kategórii Virtual Brand Engagement Event striebro a v kategórii Live Streaming Event bronz.

Bodovala aj agentúra CREATIVE PRO, tiež na Eventex Awards. Projekt #TFROMHOME pre spoločnosť T-Systems Slovakia získal striebro v kategórii Virtual Cause Event a 2 bronzy v kategóriách Virtual Employer Branding Event a Live Streaming Event. Obom víťazom gratulujeme.

Ak vás zaujíma, čím žili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

2create: Kultúra ožíva, ľudia s kultúrnym deficitom sa môžu zájsť na premiéru predstavenia LEPETIT - Malý Princ 30.5.2021 do Divadla P. O. Hviezdoslava

ContentFruiter: Odber newslettera Čaro dreva s promom značiek Belinka a Borio presiahol 5.000 ľudí

Cstudios, s.r.o.: BIOLIFE má novú webstránku

MADE BY VACULIK: Ako vznikal nový spot z kampane #ucetprevas pre Tantra banku? Pozrite sa za screen

Etarget Slovensko: Na svete je nová Case Study k novému produktu Social Display

Grayling Slovakia: Má 3 shortlisty zo súťaže PRovoke EMEA v kategórií agentúra roka

SPICYBROWN: Hriešne dobré nákupy v Aupark Žilina začínajú!

2create: Lokálny biznis potrebuje podporu, aj stolárstvo Woodsen, ktoré má teraz nové logo a čoskoro pribudne aj nový web

Cannes Lions Slovakia: Záznam z vyhlásenia výsledkov súťaže YL Slovakia 2021

Dentsu Slovakia: Dobrá spolupráca s klientom, kreatívcami a agentúrou sa očividne vypláca, dokazuje to cena Youtube Works za kampaň IKEA #tochcegule

Elite/Monday Lovers: Nová ECO loving edícia od Harmony Slovensko má nové obaly, ktoré sú navyše aj praktické, po rozbalení poslúžia ako recyklovateľné vrecká pri ďalšom separovaní odpadu

Visibility: Slovenský futbalový zväz chystá novú útočnú SEO techniku a nový dres pre ich mobilnú appk RepreZóna

Different marketing: Spolupráca so Syrotéka & Vinotéka Rúfus môže byť chutná, najmä keď úlohou agentúry je pomáhať so stratégiou v online reklame a pri nastavovaní PPC kampaní

MUW Saatchi & Saatchi: V poslednom roku sa zásadne zmenil spôsob, ako s blízkymi komunikujeme, čo zachytáva príbeh pre Telekom SK

Echt Creative Community: Nový projekt developera CRESCO REAL ESTATE Agáty - pokoj mesta sa konečne ukázal svetu

2create: Kreativita sa týka aj architektúry a dobrú prácu klienta treba zdokumentovať a odkomunikovať - Architekti Šebo Lichý navrhli parádne tieniace žeriavy v škôlke pre deti

QEX a.s.: Máte problémy s parkovaním? Využite automatické parkovacie zábrany so solárnym panelom (na dobíjanie interného akumulátora)

Istropolitana Ogilvy: Nevyžiadané rady sú súčasťou každodenného života žien, teraz sú súčasťou kampane pre BeautyClub Dr.Max

1st CLASS AGENCY: Top slovenskí vedci z PeWaS idú testovať riešenie zvyšujúce klíčivosť semien aj vo vesmíre

Galton Brands: Značke HYZA Pravé slovenské kurča uviedla na slovenský trh nový produktový rad HYZA Sous-vide

CREATIVE PRO: Portugalský Citizens' Dialogues posunul hranice vnímania virtuálnych eventov v spoupráci UPPartner zo siete 27Names

MERTEL: Projekt #kauflandvasbavi od Kaufland Slovensko pokračoval koncertom ku dňu matiek

Visibility: Navštívte virtuálnu výstavu Múzeum SNP a Ústav technológií a inovácií Oslobodenie Slovenska a zoznámte sa so skutočnými faktami

Foto: @Eventex Awards.