MARKETER!S NEWS: Zlatý klinec rekordne s 373 prácami + ďalšie novinky z agentúr
373 je rekordný počet kreatívnych reklamných vzoriek, ktoré 36 prihlasovateľov zaregistrovalo do súťaže Zlatý klinec 2021. Najviac prác prihlásila agentúra MUW Saatchi&Saatchi. Kraľujú kategórie Film − 75 prihlásených prác, Craft − 71 a premiérová kategória Duch doby − 41. Výsledky budú známe 24.9.2021.
Ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, a veru aktivity sa v septembri už rozbehli naplno, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:
Digitask: Agentúra rozvíja podnikanie a španielštine oznamuje čoskoré spustenie Digitalks
PS:Events: Billa festival 2021 je ďalším z letných eventov, ktoré sa našťastie mohli toto leto vrátiť
Free Andy Agency: Post Bellum SK a ich desivé Príbehy 20. storočia majú 10 rokov a patrilo by sa im popriať všetko najlepšie, ale si viac prajeme, aby sa tie hrôzy už nikdy nezopakovali
Zaraguza: Spot Žofia pre Slovenskú sporiteľňu sa zaradil medzi najlepšie svetové reklamy na portáli Ads of the World, čo sa našincom podarí len zriedka; spolupráca agentúry Zaraguza a inšpirátora Pavla Minára získala pekné uznanie
Dynamic Relations 2000: Spoločnosť LeasePlan otvorila v Bratislave nové centrum s ponukou automobilov po prvom majiteľovi
AMI Communications Slovakia: Prezidentka SR Zuzana Čaputová podporila kampaň #zakopnime (o príbehy slovenských obetí fašizmu) občianskeho združenia Antikomplex.sk pri príležitosti 10. výročia osádzania Kameňov zmiznutých Stolpersteine
MADE BY VACULIK: Študenti už internetu majú dosť a posledným skvelým spotom z série vám oznamujú, že vás chcú vidieť v hľadisku na Medzinárodnom festivale divadelných vysokých škôl Istropolitana projekt 17. - 22.9.2021
Neopublic SK: Pampers Preemie Protection sú špeciálne vyvinuté plienky pre predčasne narodené bábätká - tie najmenšie a najzraniteľnejšie detičky s váhou od 500 g do 2 300 g
QEX: METRHOM Slovensko má v priestoroch Einpark Offices nainštalované 3D logo
Neopublic SK: CIGARETOVNÍK, teda kampaň #ohorokpatridokosa sa šíri a už aj cez TV, social, print, pnline, outdoor, či podcast sa dozviete, že Z ohorku ti žiadny CIGARETOVNÍK nevyrastie
Slovenské združenie pre značkové výrobky: Kampaň Z ohorku ti žiadny CIGARETOVNÍK sa po statickom OOH rozbehla aj novým videom
MADE BY VACULIK: Hrať choreografiu pred telefónom a pred plným hľadiskom je veľký rozdiel a druhý spot zo série oznamuje, že študenti vás chcú vidieť v hľadisku na Medzinárodnom festivale divadelných vysokých škôl Istropolitana projekt 17. - 22.9.2021
Socialists: Long story o kampani pre Košice Región: „Košický kraj v jeho najautentickejšej podobe....“
Free Andy Agency: Radosť od O2, podobne ako sny Barbary Haščákovej, máva rôzne podoby − býva taká, taká, taká, taká a ešte aj taká, ako je vidieť aj počuť v novom spote
a3.boot: Správca zálohového systému už v TV a na internete nasadil tízing, ktorý avizuje od 1.1.2022 štart zálohovania PET fliaš a plechoviek
MADE BY VACULIK: Istropolitana projekt je späť, dáva sa na známosť v novom spote, a Medzinárodný festival divadelných vysokých škôl bude 17. - 22.9.2021
Go4insight: Spoluzakladateľ agentúry Rastislav Kočan sa stal predsedom SAVA (Slovenská asociácia výskumných agentúr)
SCR interactive: Natáčací deň pre Univenta bol plný odvážnejšej kreatívy
1st CLASS AGENCY: Aké finančné chyby dedíme? Keďže nás oberajú o bohatší dôchodok, ku Dňu finančnej gramotnosti zverejnili PARTNERS GROUP SK a Nadácia PARTNERS k téme aktuálne výsledky prieskumu agentúry Focus
Effectivity: Rovnice? Odmocniny? Násobky? NO WAY, Škola Rocku sa v predstaveniach v bratislavskej Iuvente venuje úplne iným skills
Seesame: Spoločnosť Soitron oslávila aj s gratulantmi 30. rokov fungovania
Jandl: Bača sa predstavil ako skejter v novom spote pre COOP Jednota, a to ako spot vznikal, vám prezradí video z priebehu natáčania
Kreatívna Dvojica: Portál s výberom top svetových kampaní Ads of the World zverejnil kampaň pre Ortodoncia Klostermann
Marketing Art: lamelland.sk má nový web, dizajn a ďalšie komunikačné vychytávky
SKPR STRATEGIES: Už o tri týždne sa otvoria brány Expo Dubaj 2020 a verejnosť sa mohla dozvedieť z tlačovej konferencie, čím sa Slovensko pochváli svetu
Etarget Slovensko: Orange prekročil v komunikácii hranice sociálnych sietí pomocou Social Display
Rada pre reklamu: Verejonprospešná kampaň Z ohorku ti žiadny CIGARETOVNÍK nevyrastie, ktorú prináša Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) s členmi, upozorňuje aj na to, že ohorok obsahuje plasty a na zem rozhodne nepatrí!
MUW Saatchi & Saatchi: Agentúra uspela na jednom z najväčších festivalov AD STARS v Ázii a z Južnej Kórey si odnáša za prácu Maratónske psy pre ČSOB cenu Crystal Award v kategórii Social Insight & Engagement a 6 shortlistov v konkurencii vyše 19-tisíc prác z celého sveta
MUW Saatchi & Saatchi: Na ČSOB marathon 2021 nebolo dôležité vyhrať, ale odfotiť sa s medailou!
applepie: Dôvera v TV spote pripomína Grantový program Bojovníci za zdravie, v ktorom cez autentický príbeh Mariána Hossu ukazuje, že zdravie je to najdôležitejšie, čo máme; odkaz je jasný - Nevzdávajte sa a bojujte
MERTEL: Mertel pripravil prvý logistický let do slovenského pavilónu na EXPO Dubaj 2020 a ďalší deň prebehla tlačová konferencia EXPO Dubaj organizovaná aj v spolupráci @skpr_strategies
Obrázok: @zlatyklinec.sk.