Marketing ako súčasť riešenia: Zapojte sa do prieskumu o vnímaní udržateľnosti
Viete, že firmy naprieč všetkými odvetviami prijímajú riešenia s cieľom podporiť trvalo udržateľné procesy? To bol jedným z kľúčových dôvodov, pre ktorý sa Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) zapojilo do projektu v spolupráci s WFA a Kantar medzi (korporátnymi) marketérmi o ich vnímaní udržateľnosti. Tento výskum by mohol vo výsledku priniesť odpovede na rôzne otázky. Sú marketéri súčasťou riešenia výziev, ktoré vyplývajú z klimatickej krízy, alebo sú prekážkou riešení? A v čom sú slovenskí marketéri iní v porovnaní s tými vo svete? Zber odpovedí beží naraz v 40 krajinách sveta a jeho výsledky budú vyhodnotené v apríli na Global Marketing Week v Istanbule, od ktorého nás delia už len dva mesiace. Zapojte sa ja vy TU: https://lnkd.in/epsppJWB