Marketing: Čo sa deje, keď sa bije Ritson a Sharp? Víťazia Binet a Field
Mark Ritson sa na portáli Marketing Week vracia k diskusii z roku 2017 s Byronom Sharpom na Festival of Marketing na tému mass marketing vs targeting. Keďže Mark Ritson bol vtedy po "ťažkej noci", debata s Byronom Sharpom bola celkom dynamická. S odstupom času prehodnotil diskusiu a pripustil, že cielenie v prípade Apple funguje, že segmentácia je na niečo dobrá, ale aj to, že mal aj pravdu, lebo v prípade cielenia na mileniálov nefunguje. Pýta sa: „Kto má pravdu? Ritson alebo Sharp. Alebo sofistikovaný masový marketing?“ Odpoveďou je, že víťazom debaty medzi Ritsonom a Sharpom je... Peter Field s Les Binetom a ich kniha The Long and the Short of it: Balancing Short and Long-Term Marketing Strategies, ktorej podstatu a prínos pre marketérov popisuje sám Ritson na portáli Marketing Week.
Foto: www.marketingweek.comTargeting or mass marketing? The answer is both - critiqued by @ProfByronhttps://t.co/i4Zarvjvmi
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) October 8, 2020