Marketing Festival 2019: 2.300 ľudí, Dan Ariely, Mark Ritson, Chris Wylie...

V piatok skončil najväčší marketingový event v Česku - Marketing Festival 2019. 2300 účastníkov a spíkri ako Dan Ariely, Mark Ritson či Chris Wylie – to boli asi najintenzívnejšie zážitky pre každého z účastníkov festivalu. A kurátor Miro Švec z portálu MARKETERIS.sk, mediálneho partnera Marketing Festivalu, bol pritom. Pozrite si, ktoré myšlienky dvoch hlavných spíkrov ho zaujali:

Mark Ritson: Hovoria nám kopu hlúpostí, ale značka má zarábať, nie zlepšovať svet. Čo je to za „brand purpose“, keď Starbucks chce kávou inšpirovať ľudskú dušu? Masturbácia značkových manažérov!

Dan Ariely: Je rozdiel medzi tým, čo ľudia chcú robiť a tým, čo robia... Podstata spočíva v tom, ako to experimentálne overiť.

A pokiaľ by ste mali chuť dodatočne nasať atmosféru z Marketing Festivalu, organizátori okrem poďakovania všetkým spíkrom a účastníkom ponúkajú možnosť pohrabať sa vo festivalovej fotogalérii.