Marketing počas karantény: Čo robiť teraz, čo potom a čo nikdy
Z hľadiska plánovania sú tri ciele, krátko, stredno a dlhodobé. Každého dnes zaujíma transformácia marketingu, čo bez transformácie cieľov nepôjde. Najskôr treba siahnuť po dátach a podľa nich sa rozhodnúť, či a čo komunikovať. Na zmeny dlhodobých cieľov je ešte priskoro. Nepodliehajte panike, nerobte rozhodnutia bez premýšľania, podľa pocitov a dojmov, ale spoľahnite sa na dáta. Ste v tom vy, aj vaša konkurencia, robte, ako najlepšie viete v dobrej viere, že na konci tunela je svetlo. Ak chcete získať kontrolu nad vašim biznisom, urobte tak pomocou vecí, ktoré sa dajú ľahko meniť − reklama na sociálnych sieťach, reklamy vo vyhľadávačoch, videoreklamy a ďalšie nástroje digitálneho marketingu.