Marketing Punk glosa: Prečo je slovenský marketing v „prdeli"
Zaujímavá úvaha, ktorá vyplýva zo zistenia istého sociologického prieskumu, podľa ktorého takmer 70% slovenskej populácie preferuje skôr intuíciu a sedliacký rozum ako vedecké poznatky. Znamená to okrem iného aj to, že ľudia častokrát upredňostňujú intuitívnu odpoveď pre odpoveďou založenou na pomalom analytickom myslení. Skúste si napríklad sami vyriešiť úlohu: Tenisová raketa a loptička stoja spolu 110 eur. Raketa stojí o sto eur viac ako loptička. Koľko stojí loptička? A viete, že správna odpoveď je 5 eur? Podrobnejšie informácie o tomto nastavení našej populácie môžete nájsť v zdieľanom FB poste Marketing Punku a tie sú pravdepodobne aj dôvodom frustrácie jeho autora zo slovenského marketingu. Nuž povedzme si otvorene - 70% populácie - to je fakt dosť:(