Marketing RULEZZ 2022: Kniha Richarda Shottona ZADARMO!

Viete, že kniha Richarda Shottona The Choice Factory (Anatomie rozhodování) sa stala v roku 2018 víťazom v BBH's World Cup v kategórii Ad books, bola bestselerom číslo 1 na Amazone a vyšla v štyroch jazykoch? A to dokonca v češtine! A práve túto knihu môžete získať aj vy a k tomu úplne ZADARMO, ak si do konca júna kúpite lístok na Voľné sedenie alebo VIP stôl na konferencii Marketing RULEZZ 2022 – Heads UP! Aj s originálnym podpisom samotného autora.

Najväčšia marketingová konferencia Marketing RULEZZ 2022 sa bude konať 27. septembra v Starej tržnici v Bratislave a ako kenyote vystúpi jeden zo súčasne najoceňovanejších spíkrov Richard Shotton.

1000+ offline+online účastníkov, 40+ spíkrov a 3 sály. Budú tam všetci!

nový kód: