Marketing RULEZZ 2022: O anatómii rozhodovana v turbulentných časoch
Richard Shotton | Behaviorálny marketér | Astroten | UK
„Marketéri nedokážu zmeniť situáciu, do ktorej sme sa dnes všetci dostali. No môžu na ňu efektívne a správne zareagovať, a to aj vďaka behaviorálnym vedám,“ hovorí Richard Shotton, rešpektovaný behaviorálny marketér a autor marketingového bestselleru The Choice Factory. Ako keynote spíker nám na konferencii Marketing RULEZZ vysvetlí, ako aj v týchto turbulentných časoch môžu poznatky behaviorálnych vied úspešne napomôcť tvorbe efektívnych marketingových stratégií. Viac o prednáške.
Niekedy to na Slovensku vyzerá tak, že kým my si tu “kreslíme obrázky” a natáčame videá, o reálnom marketingu a stratégiách sa rozhoduje inde. Vedia o tom svoje dvaja Slováci, ktorí strávili väčšinu svojho profesionálneho života v medzinárodnom obchode a marketingu. A na konferencii Marketing RULEZZ sa s nami podelia o svoje poznatky a skúsenosti.
Štefan Sarvaš |Globálny riaditeľ v Growth Legacy | Mars Inc.
Viete, ktorá kategória najviac doplatila na pandemickú krízu a lockdown? Žuvačky! A viete, ktorej kategórii sa darí vždy, no počas globálnych kríz dokáže ešte aj narásť? Pets! Štefan Sarvaš nám v bloku Heads UP, Brands! ukáže, ako a prečo sa darí alebo nedarí rôznym produktovým kategóriam rásť počas globálnych kríz a ako sa dá aj z ťažkých a krízových situácií vyťažiť a premeniť ich na príležitosť. Viac o prednáške.
Jozef Hlaváč |Prvý CEO firmy Heineken v Južnej Kórei
Viete, v čom je sila marketingu? Že môže meniť svet. A je jedno, či je kríza alebo nie. K tomu marketéri ani nepotrebujú žiadne nadprirodzené schopnosti. Väčšinou stačí, aby mali zručnosť prepájať značky so spotrebiteľmi. Znie to ako klišé, ale viete, čo to znamená v praxi? Že marketingová zručnosť môže byť práve tým kľúčom k vyššiemu rastu značky a to počas kríz, a najmä následne po ich skončení? Stačí ju len mať a byť pripravený. Viac o prednáške.
Pozrite si celý hlavný program marketingovej konferencie Marketing RULEZZ 2022, ktorá sa bude konať 27. septembra v Starej tržnici v Bratislave. Registrujte sa už dnes!