Marketing RULEZZ 2022: Spoznajte „Anatómiu rozhodovania“ od Richarda Shottona!
Viete, že kniha Richarda Shottona The Choice Factory (Anatomie rozhodování) sa stala v roku 2018 víťazom v BBH's World Cup v kategórii Ad books, bola bestsellerom číslo 1 na Amazone a vyšla v štyroch jazykoch – a to dokonca v češtine?
The Choice Factory (Anatomie rozhodování) sa takmer okamžite zaradila medzi povinné čítanie pre marketérov po celom svete a jej základy sú vystavané na využití poznatkov behaviorálnych vied v marketingu a spotrebiteľskom správaní sa. Richard v nej popisuje 25 skrytých faktorov, ktoré ovplyvňujú to, ako nakupujeme služby či produkty, pričom všetky závery či zistenia sú podložené desiatkami dôkazov z akademického prostredia i z praxe.
A práve túto knihu môžete získať aj vy a k tomu úplne ZADARMO, ak si ešte do 30. júna kúpite lístok na Voľné sedenie alebo VIP stôl na konferencii Marketing RULEZZ 2022 – Heads UP! Aj s originálnym podpisom samotného autora.
Najväčšia marketingová konferencia Marketing RULEZZ 2022 sa bude konať 27. septembra v Starej tržnici v Bratislave a ako kenyote vystúpi jeden zo súčasne najoceňovanejších spíkrov práve Richard Shotton.