Marketing RULEZZ: Ako robiť reklamu v špeciálnych kategóriách?

Vyhráva najväčší budget alebo nápad? Ako fungujú influenceri v komunikácii regulovaných segmentov? Je online priestor príležitosťou alebo ohrozením? Odpoveď môže byť aj „Kreativita bez hraníc“. A práve to je názov ďalšieho z workshopov konferencie Marketing RULEZZ.

Potreba budovania značiek sa nevyhýba ani oblastiam a produktovým kategóriám, ktoré sú regulované administratívnymi či zákonnými úpravami. Ako efektívne budovať značky v špeciálnych kategóriách? Ako rôzne regulované sektory využívajú nástroje marketingu a ako pracujú s kreativitou?

Do diskusie prijali pozvanie predstavitelia najvýznamnejších hráčov na regulovanom trhu - Marcela Šuštiaková z DOXXbet, Jana Kuštárová z Dr. Max, Matúš Porubský z JTI a Josef Jalůvka z Plzenského Prazdroja. Diskusiu moderuje Martin Mazag, TheMarketers.biz/PRime time.

Vidíme sa 20. 11. 2024 v Starej tržnici a keďže fyzická kapacita konferencia bola naplnená, sú ešte v ponuke livestreamy z konferencie pre jednotlivcov aj firmy.