Marketing RULEZZ Special: Brand Edition privíta 5 skvelých žien – marketériek

Už zajtra -> 16.5.2023 od 9:00 hod. si budete môcť pozrieť 5 skvelých žien na pódiu konferencie Marketing RULEZZ Special: Brand Edition. Máte poslednú príležitosť zarezervovať si výhodný individuálny alebo firemný livestream a nechať sa nimi inšpirovať. Že prečo?

Ako prvá – keynote spíkerka vystúpi Magda Nenycz-Thiel, Industry Growth Professor z Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science a odpovie vám na najdôležitejšie otázky, ktoré pri rozvoji značiek kladie premenlivá doba: Ako turbulentné časy ovplyvňujú to, čo vieme o raste kategórií a značiek? Stále platia základy investícií založených na dôkazoch? Budú inflačné tlaky stáť v ceste prémiovým stratégiám? A čo privátne značky – vyhrajú teraz, keď spotrebitelia obchodujú dole? Rovnaké otázky hlbšie rozoberie ako účastníčka Panelovej diskusie, kde marketéri vyobracajú tému: Ako sa tvoria a budujú úspešné značky dnes?

V bloku príbehy značiek vystúpi Petra Novotná, Head of Brand & Marketing Communication, Slovak Telekom, ktorá vám pootvorí dvere k budovaniu hodnotovo založenej značky na základe kampane, v ktorej je zakomponovaný odvážny celospoločenský komunikačný koncept #Rešpekt.

Tiež v 2. bloku, ktorý sa zaoberá príbehmi značiek, Ivana Zelizňáková, Head of Marketing, SPP odhalí pozadie karmickej zmeny značky SPP

A v 2. diskusnom paneli vystúpi Eva Šinková, riaditeľka Nadácie Tatra banky a Martina Rypáková, Head of Corporate Marketing, SPP, ktorý do „šróbika“ rozoberie tému: Efektívne budovanie značiek a spoločenská zodpovednosť.

Obrázok: Rulezz.sk.