Marketing RULEZZ: Vystúpi aj Štefan Sarvaš, Growth Acceleration CMI z Mars Inc.
Viete, ktorá kategória najviac doplatila na pandemickú krízu a lockdown? Žuvačky! A viete, ktorej kategórii sa darí vždy, no počas globálnych kríz dokáže ešte aj narásť? Pets! Aj to sa dozviete na konferencii Marketing RULEZZ vo vystúpení Štefana Sarvaša v bloku Heads UP, Brands!, ktorý vám ukáže, ako a prečo sa darí alebo nedarí rôznym produktovým kategóriam rásť počas globálnych kríz a ako sa dá aj z ťažkých a krízových situácií vyťažiť a premeniť ich na príležitosť. Na najväčšej marketingovej konferencii Marketing RULEZZ 2022, ktorá sa bude konať 27. septembra v Starej tržnici v Bratislave. Registrujte sa už dnes!
Štefan Sarvaš, Growth Acceleration CMI | Mars Inc.
Globálny riaditeľ v Growth Legacy Mars Inc., čo je strategická intervenčná skupina – join venture medzi Mars a Ehrenberg Bass Insitute for Marketing science - pracujúca na stratégiách pre najväčšie trhy Mars Inc.
Štefan v minulosti viedol globálny tím Market Intel v Mars Wrigley, Európsky výskum trhu pre Mars Petcare, globálny výskum trhu pre portfólio značiek pre psov v Mars Petcare a regionálny tím výskumu trhu v Mars Central Europe. Pôsobil ako globálny Brand Planing Manager v Philip Morris International a kariéru v výskume trhu začal v agentúre AISA.