Marketing RULEZZ: Vystúpi Jozef Hlaváč, prvý CEO firmy Heineken v Južnej Kórei
Viete, v čom je sila marketingu? Že môže meniť svet. A je jedno, či je kríza alebo nie. K tomu marketéri ani nepotrebujú žiadne nadprirodzené schopnosti, väčšinou stačí, aby mali zručnosť prepájať značky so spotrebiteľmi. Znie to ako klišé, ale viete, čo to znamená v praxi? Že marketingová zručnosť môže byť práve tým kľúčom k vyššiemu rastu značky, a to počas kríz a najmä následne po ich skončení? Stačí ju len mať a byť pripravený.
Niečo o tom vie aj Jozef Hlaváč, ďalší zo známych Slovákov, ktorí strávili väčšinu svojho profesionálneho života v medzinárodnom obchode a marketingu. Viete, že Jozef ešte v deväťdesiatych rokoch založil reklamnú agentúru Istropolitana (teraz Istropolitana Ogilvy)? Aby nakoniec po rokoch v medzinárodnom obchode a marketingu zakotvil ako prvý CEO v spoločnosti Heineken v Južnej Kórei, ktorú viedol 5 rokov?
Príďte si ho vypočuť na najväčšiu marketingovú konferenciu Marketing RULEZZ 2022, ktorá sa bude konať 27. septembra v Starej tržnici v Bratislave. Registrujte sa už dnes!
Jozef Hlaváč, Business Strategy Development Consultant, Manager and Trainer | Hanway
Jozef Hlaváč strávil väčšinu svojho profesionálneho života v medzinárodnom obchode. V rámci firmy Heineken pôsobil ako manažér na Slovensku, Holandsku a Južnej Kórey. V centrále Heineken Exportu Amsterdam pracoval niekoľko rokov v Commercial Excellence tíme a ako business konzultant viedol komerčné tímy na projektoch v Izraeli, Libanone, Južnej Afrike, Nigérii, Arube, Filipínach, Dubaji a Južnej Kórey. Následne sa stal prvým CEO spoločnosti Heineken v Južnej Kórei, ktorú päť rokov viedol. Predtým, v deväťdesiatych rokoch založil reklamnú agentúru Istropolitana (teraz Istropolitana Ogilvy) a takmer do konca dekády bol jej riaditeľom. Na Slovensko sa vrátil po dvadsiatich rokoch a v súčasnosti pracuje ako business konzultant predovšetkým v oblasti budovania a zefektívňovania obchodných/exportných oddelení slovenských spoločností.