Marketing tak efektívny, že vaši obchodníci budú leady lopatou prehadzovať!

„Zoberte si na to fakt lopatu, budete ju potrebovať,“ tvrdí Filip Kuna zo Strossle a asi tuší o čom hovorí. „Pozrite si prípadovú štúdiu, ktorú sme pripravovali viac ako 5 rokov, keď Strossle začínal na Slovensku v roku 2016, tak sme značku budovali na zelenej lúke. Povedomie 0. Odpovede na ponuky minimálne. Od štartu firmy to trvalo 10 mesiacov, kým sme naozaj predali prvú kampaň! Stačí mať vhodne nastavenú stratégiu, princípy, ktorú budete poctivo a vytrvalo exekuovať. A aj keď vás už bude pichať pod rebrom a budete to chcieť vzdať, tak sa nevzdáte. Lebo ako sa hovorí “keď si myslíš, že nevládzeš, tak zaber, lebo ešte stále myslíš.” Páči sa, pozrite si videoprednášku s Filipom z akcie Content Boost 2021 a urobte si názor sami.

Foto: pixabay.com