Marketing v časoch krízy: Ako sa na ňu pripraviť
Z finančného trhu a médií prichádzajú už nejakú dobu jasné signály – o chvíľu nastane v ekonomike recesia. V mnohých firmách je v momente uťahovania opaskov starým dobrým zvykom ako prvé škrtať rozpočty na marketing a média. Keď sa pozrieme na vývoj investícii do reklamy počas poslednej krízy, tak môžeme očakávať, že pre väčšinu firiem sa bude situácia v podobnom duchu vyvíjať aj teraz. Ak vás táto téma ako majiteľa agentúry či CFO alebo CMO firmy zaujíma, je tu k dispozícii ďalší zaujímavý blog z dielne agentúry Innovations. A pokiaľ by vám to nestačilo, príďte na diskusný panel Bubliny a krízy: Reality Check v marketingu, ktorý sa bude konať v rámci konferenecie Digital RULEZZ 2019 - Reality check, a to 26. novembra 2019 v Bratislave.