Marketing v roku 2020: To najlepšie, čo sa stalo
Okrem ťažkostí či neustáleho prehodnocovania marketingových taktík a budgetov sa v roku 2020 dali nájsť aj svetlé momenty: Nastala renesancia internej komunikácie a priorít vo firmách, značky začali navzájom spolupracovať aj nad rámec croossmarketingu, inovácie sa stali diaľnicou nielen pre veľké značky a všetko šlo akosi rýchlejšie, jednoduchšie a skromnejšie. Prečítajte si súhrn roku 2020 na portáli MW, ktorý pootvoril dvere do firiem a poukázal na tie najlepšie momenty.
Foto: pixabay.com; PexelsAmid the difficulties of 2020 there have been some bright spots that marketers can learn from and take into 2021. So this year we’re eschewing bad year to focus on the good stuff, from the opportunities of agile working to the role of internal marketing.https://t.co/e8A7GwYQ0I
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) December 29, 2020