Marketing značiek: Sú nové produkty predpokladom uspešných inovácií firiem?
Viete, že marketingoví vedci z Ehrenberg-Bass Institute zistili, že až polovica potravinových produktov, ktoré získali titul „Product of the Year“ v roku 2018, z trhu jednoducho vymizla? Výskumy z tohto renomovaného marketingového inšitútu ukázali, že inovácie či zavádzanie nových produktov môže byť veľmi riskantné pre majiteľov značiek. Výskumom vyše 80-tisíc nových produktov počas 8 rokov sa zistilo, že približne jeden zo štyroch nových produktov neprežilo už v prvom roku uvedenia na trh a v ďalších 2 rokoch za zvýšil až na 40%. Pozrite si inšpiratívny článok na portáli Marketing Week, ktorý práve na základe výskumov EBI poukazuje na to, že najdôležitejším faktorom pre úspech na trhu je získavanie nových zákazníkov a udržiavanie súčasných, a nie nutnosť vytvárať nové či revolučné produkty.
Už 16. mája 2023 budete môcť spoznať závery exkluzívnych marketingových výskumov z dielne Ehrenberg-Bass Institute, ktorý vedie Byron Sharp, naživo aj v Bratislave. Už 16. mája v rámci konferencie Marketing RULEZZ Special: Brand Edition vystúpi Magda Nenycz-Thiel, Industry Growth Professor | Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, University of South Australia. Bližšie informácie už čoskoro.
Vizuál: pixabay.com