Marketing: Značky potrebujú nové nákupné kanály. Je tu "Hankins Hexagon"

Ritsonove „Marketing Funnels“ si užili svoje dni slávy, ale sú zaujímavé len ako koncept. Prečo? Lebo až 75% značiek B2B nedokáže produkovať reklamu, ktorá podporuje dlhodobý rast a prax je vďaka digitálnej transformácii zložitejšia. Preto je potrebné lepšie vizualizovať nákupné cesty, pričom v každom jej bode, či už ide o pasívne zaujatie, spúšťač nákupu, aktívne hodnotenie, porovnávanie, nákup, alebo o obdobie po zakúpení, môže nastať rozhodnutie, ktoré zmení ďalšiu trajektóriu najbližšieho nákupu. Hankins Hexagon prináša do marketingu nielen viac matematiky a merania, ale aj nový spôsob myslenia a nazerania na nákupný proces od expozície, cez spúšťače, prieskum a hodnotenie, až po skúsenosť. Vysokoodborný text z portálu MW vyžaduje dosť času na prelúskanie a strávenie. James Hankins je consulting strategist and founder @ Vizer Consulting.

Iustrácia: www.marketingweek.com