Marketingová kreativita Chobani: „Takmer mlieko“ je odpoveďou na zmeny dopytu

Značka Chobani je v USA lídrom v segmente mliečnych gréckych jogurtov. Ale... Na krk jej už dýchajú nielen ďalší výrobcovia týchto jogurtov, ale aj iné príbuzné kategórie, ako napríklad islandský jogurt Skyr. A keďže navyše žijeme v dobe, kedy je mlieko a mliečne výrobky démonizované – možno aj vy ste už niekde počuli, že „mlieko zahlieňuje“ - a preto začína rásť podiel rastlinných produktov, aj madľového či ovseného mlieka. A tak značka Chobani zareagovala, prišla s novým ovseným mliekom a spustila kampaň „Takmer mlieko“, v ktorej noblesne nalieva „takmer mlieko z ovsa“ a pripíja si na dlhú cestu k rastlinným produktom. Uvidíme, či rozšírenie rady inšpirované zmenami spotrebiteľského dopytu, bude úspešné. Tak zatiaľ „na zdravie“.