Marketingové inšpirácie: Ako Banka lásky v Banskej Štiavnici využila Noc múzeí

Viete, že už túto sobotu 14.5. bude Noc múzeí? A viete ako sa tento moment dá využiť na promočné aktivity múzeí ako takých? Banskoštiavnická Banka Lásky v spolupráci s Novým Časom pripravila pre svojich návštevníkov špeciálnu akciu, ktorá bude trvať už od soboty rána. Ku každej zakúpenej vstupenke budú návštevníci dostávať zdarma od Nového Času knižku básne Marína so špeciálnym výherným kódom. Taký je insight tejto nie typickej komunikačnej kampane zážitkového múzea Banka lásky v Banskej Štiavnici, ktoré sa rozhodlo, že spájanie zážitkov ako marketingový nástroj bude využívať naozaj dôsledne.

A takto to môže vyzerať, keď sa počas Noci múzeí spoja denník Nový čas so zážitkovým múzeom Banka lásky a pridajú sa k tomu „obdivovaní aj zatracovaní“ Geissenovci. A aj tu platí jedno zo základných 22 večných marketingových pravidiel od legendárnych autorov Al Riesa a Jack Trouta - pravidlo vnímania: Marketing nie je boj produktov ale boj vnemov. A podľa neho vyhráva ten produkt, ktorý vzbudí záujem a dostane sa do povedomia ako prvý. Za kampaňou stojí Igor Brossmann, majiteľ reklamnej agentúry IGOR BROSSMANN a spoluzakladateľ Banky lásky.