Marketingové inšpirácie: Akú cenu majú skúsenosti?

Tento príbeh ste s miernou obmenou určite zažili aj vy sami. Tu je Filipová osobná verzia: „Doma nám neodtekala voda z umývačky a nevedeli sme, čo s tým. Po pár týždňoch svojpomocných nefunkčných riešení (a hromady zabitého času a dvoch hromád vyliatych nervov) sme teda zavolali údržbára, nech ju opraví. Prišiel, pozrel, trošku pokrútil hadicou, oblepil ju v zhybe piatimi centimetrami lepiacej pásky a hotovo – opravené. 10 minút roboty aj s cestou výťahom. Za to všetko si účtoval 50 eur (!!!). Manželku suma zjavne prekvapila, svokru to štve dodnes. Ešte viac ma ale hnevalo, keď som sa vybuchol z bytu. Prišiel zámočník (kanceláriu mal podľa katalógu vo vedľajšom dome, čiže vôbec nemusel niekam cestovať), vytiahol nejakú dlhú plechovú paličku, povedal nech sa otočím a voilà, za 10 sekúnd otvorené. Mínus 45 eur. Čo poviete, bolo to veľa alebo málo?“ Obaja tí ľudia museli dlho pracovať, opraviť stovky pokazených umývačiek, otvoriť stovky zabuchnutých dverí. Kto vie, koľko sa natrápili, kým spoznali všetky tie rozličné mechanizmy, čo ako funguje? Možno museli v celom tom procese nedobrovoľne veľa umývačiek a dverí sami poškodiť (a zaplatiť). TAkže Filipovi to bolo jasné: „Nezaplatil som im len za 10 minút práce. Zaplatil som im za 10 minút práce a zároveň za roky skúseností.“ Pozrite si inšpiratívnu pointu, s ktorou sa v marketingu určite nestratíte – vo Filipovom newsletteri.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)