Marketingové ponaučenia z TOP reklám zo Super Bowl 2021

Ktoré spoty zvíťazili na tohtoročnom Super Bowl LV − finále ligy v americkom futbale? Keďže išlo o TOP US event, meralo sa všetko, efektivita, zábavnosť, spotrebiteľská odozva a vzniklo viacej rebríčkov, ktoré zmapoval portál SEJ. V rebríčku Ad Meter, ktorý meral spotrebiteľskú odozvu, bol najlepší spot Rocket Mortgage: Certain Is Better – Tracy Morgan, Dave Bautista & Liza Koshy.

V rebríčku Ace Metrix, ktorý meral zábavnosť, bol najveselší spot Cheetos − It't Me a najposilňujúcejší spot Indeed − The Rising.

A asi najlepší rebríček Unruly EQ, ktorý hodnotí efektivitu reklamy aj na základe emócií, parametrov a hodnôt značky, priradil k najefektívnejším 4 spoty: Toyota − Upstream, Jeep − The Middle, Bass Pro Shop − Get Back to Nature a M&Ms − Come Together.

Obrázok: www.searchenginejournal.com.