Marketingové stratégie: Mapa nákupnej cesty a 6 krokov na jej úspešnú tvorbu
Nie je jednoduché doviesť ľudí ku kúpe vášho produktu či služby, keď nepoznáte spôsob ich rozhodovania a bariéry, ktoré musia v ceste za vami prekonať. Je zrejmé, že iná cesta čaká vášho lojálneho zákazníka, iná príležitostného a iná potenciálneho, ktorý by sa mohol stať práve tým vašim zákazníkom. Mapa spotrebiteľskej cesty vám umožní obuť si ich topánky a pozrieť sa na vás ich očami. Nájdete momenty, kedy sa kto stáva zaujímavým pre váš biznis, zistíte vnútornú logiku jeho uvažovania, rozhodovania a porozumiete jeho konečnému výberu, ako aj ďalším súvislostiam týkajúcich sa jeho skúseností, zvykov, či momentov, kedy a kde ho môžete osloviť. Mapa je jednoducho dobrá vec a ak si ju chcete zostaviť, podľa 6 krokov popísaných v blogu na platforme Marketo, sa z vás stane efektívny „geodet“ spotrebiteľskej cesty.