Martin Heržo na Marketing RULEZZ 2025: Prečo bola Bianka nahá?

Influenceri chcú telku, telka chce influencerov. Ako ich spojiť a predať produkt? Aj o tom bude reč na vystúpení Martine Herža, člena predstavenstva a obchodného riaditeľa JOJ Group na novembrovej konferencii Marketing RULEZZ – Double IMPACT.

Spájame sa s emóciou, nie médiom

Svet televíznej produkcie a online influencerov sa podľa Martina Herža nikdy nevylučoval – práve naopak. „Väčšinu relevantných influencerov na Slovensku produkujú televízie,“ hovorí Martin. „Každý, kto chce zvýšiť svoje čísla, vie, že musí prejsť televíziou – reality šou, panelovka, talkshow. Tam sa rodí dôvera aj nová cieľovka.“ A práve tento tento prienik vytvára pre zadávateľov unikátny priestor – emócie televízie spojené s presnosťou digitálu.

JOJ Play ako spojenie dvoch svetov

Aký je vplyv influencerov na rast sledovanosti a získavaní novej, mladšej cieľovej skupiny? „Prínos vidíme hlavne pri predplatiteľoch našej streamovacej služby JOJ Play, kde sa snažíme koncentrovať diváka z oboch svetov a nechať si z pohľadu biznis modelu otvorené obe cesty, či už ten predplatiteľský, alebo ten pre zadávateľov zaujímavejší, connected TV reklama. Podstatné pre nás je, že takto zvyšujeme náš zásah a aktivujeme mladších divákov. A áno, primárna motivácia je sledovanosť ako naša najsilnejšia mantra,“ vysvetľuje Martin Heržo.

Influenceri pod drobnohľadom

Zároveň otvorene priznáva, že spolupráce s influencermi si vyžadujú prísne riadenie. „Výber je kľúčový – rovnako ako pri hercoch či moderátoroch. A potom nasleduje poctivá právničina,“ hovorí Heržo s úsmevom. Ak dôjde k pochybeniu, spolupráca končí. „Nie je to o kvantite, ale o dôveryhodnosti,“ dodáva.

Slovensko má podľa Herža influencerov viac než dosť – a pribúdajú ďalší, často aj s podporou televízií. „Budeme svedkami zrodu nových typov osobností, vrátane AI influencerov. Vo svete už fungujú – a Slovensko nebude výnimkou,“ uzatvára Martin Heržo.

Príďite si vypočuť key spíkra Martina Herža naživo a na jednej prednáške uvidíte, ako sa z „televízneho diváka“ stáva „digitálny follower“ – a ako túto zmenu môžete využiť vo svojich kampaniach. Už 20. novembra 2025 na najväčšej marketingovej konferencii na Slovensku - MARKETING RULEZZ 2025 v bratislavskej Starej tržnici.