Martin Woska na Digital RULEZZ 2018: Je pre značky zlé, ak sú dobré?

„Dobrá reklama má zmysel, keď je spravená dobre,“ tvrdil Martin Woska, prezident ADC a Chief Creative & Strategy Officer Triad Advertising na uplynulom ročníku Digital RULEZZ. Ak chcete vedieť, prečo je to tak, pozrite si jeho prednášku vo videu. Martin príde na Digital RULEZZ aj tento rok a je len na vás, či si ho pozriete z exkluzívnej blízkosti VIP stola, zo sály v rámci Voľného sedenia, alebo za najvýhodnejšiu cenu zo zadného balkóna.

Príďte na Digital RULEZZ 2019 "REALITY CHECK" - najväčšiu konferenciu o digitálnom marketingu na Slovensku: 26. 11. 2019, Stará tržnica, Bratislava. 700+ účastníkov, 30 spíkrov, 3 sály a 1 afterpárty. SAVE THE DATE! V predaji už je aj limitovaný počet tých najvýhodnejších lístkov na zadný balkón v Starej tržnici za cenu len 149 € bez DPH. Pre najrýchlejších TU.