Martin Woska: O AI, textoch, obrázkoch či celých kreatívnych kampaniach
Martina Wosku z agentúry TRIAD v marketingovom a komunikačnom biznise netreba veľmi predstavovať – už dlhé roky patrí medzi najoceňovanejších a najuznávanejších kreatívnych a strategických lídrov na Slovensku a v Českej republike. „Texty, obrázky či dokonca celé kreatívne kampane? Tvorba či ich vyhodnocovanie?“ – to je téma, ku ktorej má čo povedať aj na online konferencii Neuro & AI RULEZZ Špeciál, ktorú prinášajú TheMarketers.biz a VOYO. Martin miluje silu presahov a synergií medzi stratégiou a kreativitou a jeho špeciálnou pravou láskou je inovatívna reklama, v rámci ktorej prirodzene nesmie chýbať ani AI. Podľa Martina Wosku bude najväčšou výzvou integrácie AI do kreatívnych procesov agenúry adaptácia ľudí na nové procesy. „Presnejšie povedané, hľadanie optimálneho procesu oproti tomu existujúcemu. A to sa chce prirodzene iba málo ľuďom. Je to klasický change manažment, ibaže sa vie meniť celkom rýchlo a neexistuje rokmi overený best practice. Treba mať ľudí, čo tú zmenu leadujú a systematicky riešia,“ myslí si Martin Woska.
Viac sa dozviete na prvej a jedinej špecializovanej konferencii Neuro & AI RULEZZ Špeciál už 12. 6. 2024 prostredníctvom livestreamu. Ponuku firemných a individuálnych livestreamov nájdete TU.
A nezabudnite: keby ste sa ako účastníci tejto konferencie nemohli zúčastniť na livestreame alebo jeho časti, bude vám k dispozícii záznam konferencie, a to až do 30. 9. 2024.
Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer | TRIAD
Martin patrí medzi najoceňovanejších a najuznávanejších kreatívnych a strategických lídrov na Slovensku a v Českej republike. Do agentúry TRIAD sa pripojil pred 14 rokmi z klientskej strany ako account manažér. Vďaka Martinovmu významnému prínosu sa TRIAD stal jednou z najlepších reklamných agentúr na Slovensku a v Českej republike so 100 zamestnancami. Martin po celú dobu pôsobil vo vedúcich výkonných pozíciách v spoločnosti ako kreatívny a strategický líder a po 4 rokoch sa stal spolumajiteľom. V súčasnosti vedie kreatívne a strategické tímy v TRIAD Bratislava a pracoval pre značky ako VÚB Banka, O2 Slovakia, UNIQA, Slido, GymBeam, Martinus, Adidas, Pilsner Urquell, Absolut vodka, Becherovka, Veľkopopovický Kozel a mnoho ďalších. Martin sa zúčastnil mnohých porôt hodnotiacich kreativitu a efektivitu, ako sú miestne EFFIE, EFFIE Europe, EFFIE Global, Golden Drum, Golden Hammer alebo ADC Europe. Práce s jeho autorským prínosom získali 5 Grand Prix a viac ako 200 ocenení na mnohých medzinárodných festivaloch vrátane Epica, Eurobest, Cannes Lions, New York Festivals, Golden Drum, EFFIE Global, EFFIE, EuroEFFIE, WARC Awards, ADC*E a ďalších.